استخر بادی اینتکس مدل 57107

57107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس مدل 57107 استخری فوق العاده ساده و زیباست که جزو محصولات پر فروش شرکت اینتکس نیز به شمار می رود. شما می توانید مشاهده کنید که طراحی این محصول به گونه ای شکل گرفته است که کودک می تواند در یک فضای ایده آل مشغول بازی و تفریح شود. ابعاد این محصول به گونه ای است که مناسب برای کودکان زیر سه سال است و به همین دلیل نیز شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید. در همین خصوص باید اشاره کنیم که بدنه اصلی این استخر ساختاری سه حلقه دارد و این عامل باعث شده تا هر لایه از این استخر یک رنگ شاد و زیبا را در اختیار شما قرار دهد. هم چنین این سه رنگ یعنی صورتی ، زرد و سبز باعث شده تا روحیه کودک نیز شاد شود و با آرامش بتواند دست به بازی و تفریح با این استخر بزند.

استخر بادی اینتکس مدل 57107

دیگر خصوصیت خوب استخر بادی اینتکس مدل 57107 نیز وجود کف بادی این محصول می باشد. در واقع بخش کف این استخر به صورت یکدست بادی طراحی شده است که این بخش را هم می توانید به صورت مجزا باد کرده و کودک در یک محیط نرم و راحت مشغول بازی و تفریح شود. هم چنین برای راه اندازی این استخر نیز شما نیاز به یک پمپ باد دارید تا هر یک از لایه های این محصول را به صورت جداگانه باد کرده و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی کودک از سایت پول اینتکس برای شما عزیزان فراهم می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 57107

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 25 لیتر
قطر 86 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 800 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ                 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...