استخر بادی خانوادگی سبز رنگ 54336

bestway 54336

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اغلب افراد تمایل زیادی به تفریحات آبی داشته و خصوصا در روزهای گرم سال علاقه زیادی به تفریحات آبی نشان می دهند. استخر های زیادی با تنوع گوناگون برای تفریحات آبی بزرگسالان و کودکان وجود دارند که یکی از با مراجعه به سایت پول اینتکس می توان بهترین و مناسب ترین گزینه را با توجه به سلیقه شخصی و ابعاد خریداری کرد. یکی از بهترین استخر های خانوادگی که برای تفریحات آبی گروهی طراحی شده است، استخر بادی خانوادگی سبز رنگ 54336 است. این استخر طراحی جالبی دارد و به صورت چند ضلعی می باشد. این استخر بادی ابعادی بزرگ داشته و برای استفاده چند نفره مناسب است. هم چنین به دلیل برخورداری از دیواره کوتاه، کودکان نیز می توانند به راحتی و با ایمنی کامل در این استخر بادی به بازی بپردازند. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای بیرون از منزل راه اندازی کرده و از بازی های دسته جمعی لذت ببرید. این استخر بادی دارای یک نشیمنگاه بادی نیز بوده که در صورت نشستن در داخل استخر، می توان از آن استفاده کرد.

قیمت استخر بادی خانوادگی سبز رنگ بست ویاین صندلی بادی بسیار نرم و راحت است و فضای خوبی را برای نشستن ایجاد می کند. دیواره این استخر بادی نیز به صورت پهن طراحی شده است تا در زمان نشستن در داخل استخر بتواند به راحتی به آن تکیه دهید بدون اینکه استخر بادی واژگون شود. این دیواره به صورت دولایه بوده و دارای دو دریچه باد مجزا برای باد کردن می باشد. رنگ استخر بادی سبز جذاب با طرح های ظریف و به رنگ سفید است. هم چنین لبه دیواره نیز سفید می باشد. همانطور که اشاره شد این محصول برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده و دارای کیفیت بسیار بالایی است. استخر بادی خانوادگی سبز رنگ 54336 طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده می باشد. برای خرید استخر بادی خانوادگی سبز رنگ 54336 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به فروشگاه اینترنتی پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

نوع خانگی
ظرفیت 282 لیتر
طول 231 سانتی متر
عرض 231 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه شفاف
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
دارای یک عدد صندلی
دارای جالیوانی
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...