استخر بادی سایز بزرگ شفاف مدل 56483

56483

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر های بادی خانوادگی تولید شده توسط شرکت اینتکس دارای استحکام بالایی بوده و تنوع بسیاری در ابعاد و شکل ظاهری دارند. یکی از این استخر های کاربردی خانوادگی استخر بادی سایز بزرگ شفاف مدل 56483 است که با برخورداری از ظاهری ساده و شیک و داشتن ابعادی استاندارد توانسته مورد محبوبیت اغلب خانواده ها واقع شود و فروش بالایی را از آن خود کند. این استخر بادی ابعادی استاندارد و مناسب دارد که برای استفاده چند نفر بزرگسال مناسب بوده و کودکان نیز به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. این محصول برای تفریحات گروهی نیز عالی است و بهترین گزینه در میان استخر های بادی برای قرار گیری در فضاهای باز می باشد. ارتفاع دیواره این استخر بادی استاندارد بوده و به همین دلیل کودکان نیز با ایمنی کامل می توانند در این استخر بادی به بازی مشغول شوند.

استخر بادی سایز بزرگ شفاف اینتکس این محصول دارای دیواره ای سه لایه است که هر یک از لایه های آن دریچه باد مجزا دارند. کفی این استخر بادی نیز بسیار نرم و راحت می باشد که به راحتی می توانید در این استخر نشسته و استراحت کنید. این استخر بادی را می توانید ساعت های طولانی در برابر نور مستقیم خورشید قرار دهید بدون اینکه دچار افت کیفیت شود. برای برخورداری از طول عمر بالا لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و پس از راه اندازی این محصول، استخر بادی را بر روی زمین نکشید. برای تهیه استخر بادی سایز بزرگ شفاف مدل 56483 با قیمتی ارزان به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و یا با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

خرید استخر بادی بزرگ شفاف intex 56483

نوعتفریحی
ظرفیت 770 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 5.3 کیلوگرم
جنس بدنه PVC برزنتی
جنس کف PVC 
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
دارای بدنه شفاف
دارای بدنه ای مقاوم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...