استخر بادی سه حلقه طرح میکی موس 91007

bestway 91007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر های بادی با دیواره های حلقه ای جزو نسل اول استخر های بادی بوده و همواره در صدر فروش قرار داشته و محبوبیت بالایی در میان خریداران دارند. یکی از بهترین و جدیدترین نمونه های این استخر بادی، استخر بادی سه حلقه طرح میکی موس 91007 است. این استخر های بادی که دارای بیش ترین کاربرد در میان سایر نمونه های استخر بادی کودک هستند، به شما این امکان را می هند تا در هر فضایی به راحتی آن ها را راه اندازی کرده و به استفاده از آن مشغول شوید. استخر بادی فوق دارای ابعادی مناسب برای استفاده کودکان است و می توان آن را به راحتی در فضای منزل نیز راه اندازی کرد و به عنوان استخر توپ از آن استفاده کرد. برای این کار کافی است پس از راه اندازی این محصول در منزل، داخل استخر را پر از توپ های رنگی کنید تا کودک بتواند با هیجان زیادی به بازی در استخر توپ مشغول شود. این محصول دیواره ای با ارتفاع استاندارد دارد که از سه رینگ متصل به هم تشکیل شده است.

استخر بادی سه حلقه طرح میکی موس این سه رینگ با استحکام زیادی به هم متصل هستند و هر یک از آن ها نیز دارای دریچه باد مجزا می باشند. بر روی دیواره این استخر بادی نیز تصاویر جذابی از شخصیت میکی موس وجود دارد که برای اغلب کودکان جذاب است. این محصول استحکام زیادی در برابر ضربه و فشار دارد و در برابر عوامل خارجی استحکام زیادی از خود نشان می دهد. به همین جهت طول عمر زیادی داشته و می توان سال ها بدون افت کیفیت از آن استفاده کرد. تنها کافی است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه جلوگیری کرده و هم چنین پس از راه اندازی این محصول را بر روی زمین نکشید. برای خرید استخر بادی سه حلقه طرح میکی موس 91007 با ارزان ترین قیمت نیز پس از مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید.

استخر بادی کودک طرح میکی موس

 نوع گرد
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 1.4 کیلوگرم
 ظرفیت 140 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی ندارد
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -----
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 ارگونومی ساخت سه حلقه ای
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...