استخر بادی کودک بسکتبال دار بست وی 54122

54122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بسکتبال دار بست وی 54122 یک محصول فوق العاده و بسیار بادوام بوده که ساختاری بی نظیر و مستحکم داشته است. این کالا جهت آبتنی کردن و بازی بسکتبال در داخل آب برای کودکان طراحی شده است. لازم به ذکر است همانطور که مشاهده می کنید این استخر بادی طرح بسکتبال دارای دو حلقه در دو طرف محصول و دو عدد توپ می باشد. ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده که مناسب برای استفاده 2 الی 3 کودک به صورت همزمان بوده است. پس شما عزیزان با انتخاب این محصول می توانید یک تفریح کاملا مهیج و ایمن را برای فرزندان خود در فصل گرما مهیا سازید. همچنین این محصول دارای برچسب تعمیرات بوده و در صورتی که آسیب ببیند به راحتی می توانید از این برچسب جهت تعمیر محصول مورد نظر خود استفاده کنید.

 همانطور که مشاهده می کنید نوع ساخت و طراحی این کالا به شکل مستطیلی بوده و دارای رنگ های آبی و سفید می باشد تا ظاهری چشمگیر و زیبا به محصول ببخشد. لازم به ذکر است جنس این استخر بادی از وینیل درجه یک و عالی ساخته شده که در برابر نور خورشید و شرایط متفاوت آب و هوایی از مقاومت بالایی برخودا است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این کالا دارای دو عدد توپ بسکتبال بوده تا کودک در حین سرگرمی، بازی بسکتبال را در آب نیز تجربه کنید. این کالا دارای وزن و حجم کمی بوده و مکان زیادی را اشغال نخواهد کرد که به همین علت می توانید از این کالا در هنگام مسافرت نیز استفاده کنید. جهت خرید استخر بادی کودک بسکتبال دار بست وی 54122 می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید. 

نوعخانگی
ظرفيت آب 636 لیتر
طول 251 سانتی متر
عرض 168 سانتی متر
ارتفاع 102 سانتی متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل
پمپ  --
نوع پمپ --
ساک حمل --
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 5 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...