استخر بادی کودک لوبیایی فانتزی 56490

intex 56490

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از بهترین استخر های بادی کودک که با ابعاد بزرگ تولید شده و برای استفاده گروهی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد، استخر بادی کودک لوبیایی فانتزی 56490 است. این استخر بادی ساختاری لوبیا شکل دارد که در قسمت میانه استخر بادی کمی باریک شده و در دو طرف دارای ابعادی بزرگتر است. دیواره این محصول به صورت دو لایه می باشد و دارای دو دریچه باد مجزا است. به این ترتیب برای راه اندازی این استخر بادی لازم است تا هر دو قسمت را توسط یک پمپ باد، باد کنید. کفی محصول نیز نرم و راحت بوده و در صورت استفاده طولانی مدت کودکان، پاهای کودک دچار آسیب نخواهد شد. استخر بادی فوق دارای طراحی زیبا و فانتزی بر روی بدنه است که برای کودکان بسیار جذاب است. دیواره این محصول نیز از ارتفاع استاندارد و مناسبی برخوردار می باشد که والدین می توانند با خاطر آسوده از بابت افتادن کودک به داخل آب، کودک را در داخل استخر بگذارند تا به بازی در آب بپردازد.

خرید استخر بادی کودک لوبیایی اینتکس این استخر بادی از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. به طوری که در برابر فشار ها وضربه های وارده در زمان بازی های کودکان، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و با رعایت نکاتی ساده، دارای طول عمر زیادی می باشد. در حین استفاده از این استخر بادی لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه استخر بادی جلوگیری کنید و پس از راه اندازی استخر، محصول را بر روی زمین نکشید. در صورت نیاز به جابه جایی باید این استخر بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این محصول در برابر نور مستقیم خورشید و دماهای مختلف آب مقاومت زیادی دارد و می توانید به راحتی آن را به صورت طولانی مدت در فضاهای باز مورد استفاده قرار دهید. برای خرید استخر بادی کودک لوبیایی فانتزی 56490 با مراجعه به سایت فروشگاه پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

 نوعخانگی
ظرفيت 640 ليتر تا ارتفاع 30 سانتی متری
طول 262 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رويه وینیل 
ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
جنس کف وینیل دولايه
پمپ ------
نوع پمپ ------
ساک حمل ------
ساير ويژگي ها وزن بسته بندی : 4.56 کيلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتي متر
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...