استخر بادی کودک مستطیلی طرح میکی موس 91008

bestway 91008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,150,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال خرید استخر بادی برای کودک هستید که هم کاربردی بوده و هم برای بازی های گروهی کودکان مناسب باشد، استخر بادی کودک مستطیلی طرح میکی موس 91008 بهترین گزینه است. این استخر بادی با برخورداری از ابعادی استاندارد و مناسب، فضای کافی را برای فعالیت های گروهی کودکان در اختیار قرار می دهد و کودکان می توانند به صورت دسته جمعی به بازی های آبی مشغول شوند. محصول فوق نمونه کاملی از بهترین استخر های ساخته شده توسط شرکت بست وی بوده و به صورت کاملا اورجینال در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول دیواره هایی ضخیم و پهن دارد که برای تکیه دادن مناسب هستند و با برخورد کودک، به خوبی انعطاف نشان می دهند. هم چنین این محصول برای استفاده طولانی مدت در فضاهای باز نیز مناسب می باشد و با قرار گیری طولانی در برابر نور خورشید دچار آسیب نمی شود. این استخر بادی به سادگی قابلیت حمل وجابه جایی دارد.

استخر بادی کودک مستطیلی میکی موس

به همین دلیل شما می توانید این محصول را با وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچک به هر مکانی انتقال داده و پس از بررسی فضا و ایجاد زمینه مناسب (زمین باید عاری از اشیای تیز باشد) اقدام به راه اندازی آن نمایید. دیواره این استخر بادی دارای دو دریچه باد بوده که با استفاده از یک پمپ باد، می توان آن را راه اندازی نمود. این محصول بدنه ای ضخیم و با استحکام بالا دارد که در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. هم چنین در برابر پوسیدگی و پارگی نیز مقاوم است. تنها لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه جلوگیری کنید و از پرش کودک بر روی دیواره ها خودداری نمایید. با استفاده از این محصول ویژه کودک می تواند به صورت طولانی مدت با دوستان و یا خانواده به بازی های آبی مشغول شود. برای تهیه استخر بادی کودک مستطیلی طرح میکی موس 91008 با ارزان ترین قیمت به فروشگاه اینترنتی پول اینتکس مراجعه کنید.

 نوع مستطیلی
 طول 262 سانتي متر
 عرض 175 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت  778 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.27 میلی متر
 جنس کف وینیل 
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده برای بزرگسالان
 دارای رنگبندی جذاب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...