استخر پیش ساخته سایز بزرگ بست وی 56716

56716

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
43,460,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته سایز بزرگ بست وی 56716 یکی از بزگترین استخرهای پیش ساخته این شرکت محسوب می شودو با داشتن طراحی بیضی شکل خود می تواند برای شنا و تفریحات آبی سنی تمامی سنین گزینه بسیار مناسب و پرکاربردی باشد. استخر پیش ساخته فوق، علاوه بر شنا می تواند کاربردهای مهم دیگری نیز هماندد کشاورزی و پرورش ماهی داشته باشد به همین دلیل این استخر بهترین جایگزین برای احداث استخرهای بتنی خواهد بود. استخر فوق در رنگ قهوه ای تولید شده و از طراحی زیبایی در قسمت داخلی خود بهره می برد از همین رو هنگام پر کردن آب شکل بسیار زیبایی به خود خواهد گرفت. بدنه این کالا دارای دو عدد دریچه بزرگ برای پر کردن و تخلیه آب استخر بوده که می توان به وسیله آن ها هرگونه پمپ تصفیه را به بدنه اصلی وصل و آب درون استخر را تصفیه نمود. 

همانطور که قابل مشاهده است بدنه این استخر بادی دارای لبه هایی مخصوص برای قرار گیری فریم بوده تا به این علت دیواره ها به شکل بسیار مقاومی راه اندازی شوند و در برابر ضربه، فشار و هرگونه شرایط جوی و نامساعد آب و هوایی استخر را سرپا نگه دارد و مانع از واژگونی آن شود. لازم به ذکر است جنس بدنه طراحی شده برای این استخر پیش ساخته از نوع الیاف شمعی و برزنتی بوده و رویه ضخیمی از جنس پی وی سی نیز دارد. بدنه این محصول علاوه بر داشتن مقاومت و انعطاف کافی برای جمع و باز شدن، بسیار کم حجم نیز می باشد و بدین دلیل توسط یک خودرو نیز به راحتی حمل خواهد شد. جهت سفارش استخر پیش ساخته  سایز بزرگ بست وی 56716 می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت اینتکس تماس حاصل فرمایید. 

نوعبیضی
ظرفیت آب13430 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز------
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان - بسته تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...