تشک بادی روی آب خرچنگ مدل 57528

57528

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,650,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب خرچنگ مدل 57528 یکی از بزرگ ترین شناورها و یا تشک های بادی روی آب می باشد که با ساختاری بسیار زیبا و دیدنی تولید و ارائه شده است. نکته مهم در رابطه با این تشک بادی روی آب ظاهر این محصول است که به بهترین شکل ممکن شبیه به یک خرچنگ با ابعاد بزرگ تولید و ارائه گردیده شده و قطعا دو کودک به صورت همزمان می توانند از این محصول زیبا و دیدنی استفاده کرده و لذت ببرند. هم چنین از نظر تحمل وزن نیز این محصول قادر است تا 80 کیلو گرم وزن را به ساده ترین شکل ممکن بر روی خود تحمل کرده و حتی یک فرد بزرگسال نیز به تنهایی می تواند از این شناور روی آب استفاده نماید. برای راه اندازی این محصول نیز شما نیاز به یک عدد پمپ باد مجزا خواهید داشت تا بتوانید در بازه زمانی کوتاهی این محصول زیبا را باد کرده و از آن بهره مند شوید.

تشک بادی روی آب خرچنگ مدل 57528 محصولی است که بر روی خود دو عدد دستگیره برای حمل و نقل و جا به جایی نیز دارا می باشد و همین امر هم باعث شده تا کودکان بتوانند به بهترین شکل ممکن با در دست گرفتن این دو دستگیره تعادل خود را حفظ کرده و بر روی آب در بهترین و ایمن ترین حالت ممکن شناور بمانند. هم چنین ساختار این تشک بادی روی آب نیز به صورت شیاردار شکل گرفته تا کودک به راحتی لیز نخورده و بتواند از این محصول نهایت بهره و لذت را ببرد. رنگ های شاد و جذابی که این محصول داراست هم در روحیه کودک بسیار اثرگذار خواهد بود. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش از فروشگاه اینتکس در ایران برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

نوع خرچنگ
 طول 213 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 وزن 700 گرم
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
ظرفیتدو کودک
 ضخامت بدنه0.30 میلی متر
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای دو جفت دستگیره حفظ تعادل
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...