تشک بادی روی آب ساندویچ 58771

58771

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
520,000
450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب ساندویچ 58771 یکی دیگر از جذاب ترین انواع تشک بادی روی آب تولید شده توسط کارخانه اینتکس بوده که برای رده سنی بزرگسال و بالاتر از 15 سال با ساختاری استاندارد و بادوام طراحی و روانه بازار شده است.  بدنه اصلی تشک بادی روی آب ساندویچ 58771 از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده که این نوع جنس بدنه مقاوم و باکیفیت بوده و شما می توانید به تعداد دفعات بالا محصول را راه اندازی و استفاده کرده و نگران افت کیفیت در بدنه محصول نباشید. چرا که بدنه پی وی سی سازگار با دماهای مختلف آب و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و شرایط آب و هوایی گوناگون بوده و شما می توانید از کیفیت بدنه آن آسوده خاطر بوده و در زمان استفاده لذت ببرید. وزن بدنه این محصول تنها 3 کیلوگرم بوده که موجب شده تا به راحتی در زمان سفر به همراه ببرید.

فروش تشک بادی روی آب ساندویچ intex 58771 | پول اینتکس این تشک بادی روی آب ساختاری استاندارد و بدنه ای مستطیل شکل داشته و و بر روی آن می توانید خطوط موازی را به به این محصول بستری مواج و نرم داده مشاهده کنید. این خطوط موازی با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از طریق شما در زمان خواب اجتناب خواهد کرد. این تشک بادی روی آب قادر بوده وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را به راحتی و بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کرده که نشان از استحکام بالای بدنه محصول دارد. برای خرید تشک بادی روی آب ساندویچ 58771 و یا سایر نمونه های تشک بادی روی آب استخر می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

تشک بادی روی آب ساندویچ intex 58771 ارزان | پول اینتکس

 نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین بالای 15 سال
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...