تشک بادی روی آب شفاف یک نفره صورتی 58876

intex 58876

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
690,000
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از جدیدترین تولیدات شرکت بزرگ اینتکس، تشک بادی روی آب شفاف یک نفره 58876 است که در ادامه به معرفی ویژگی های آن خواهیم پرداخت. این تشک بادی روی آب یکی از محصولات ساده و بسیار کاربردی شرکت اینتکس می باشد. ظاهر این محصول مستطیلی شکل بوده و دارای ابعادی استاندارد و مناسب است به طوری که هر فرد بزرگسالی به راحتی می تواند بر روی این تشک بادی دراز کشیده و از شناور ماندن روی آب لذت ببرد.

تشک بادی روی آب صورتی اینتکس

این محصول بر روی بدنه خود دارای شیار هایی موازی می باشد و به صورت مواج طراحی و ساخته شده است. ساختار بدنه مواج علاوه بر ایجاد انعطاف بالاتر در بدنه موجب می شود تا در زمان دراز کشیدن بر روی این تشک بادی، هوا به خوبی مابین بدن و سطح تشک در جریان باشد. هم چنین این تشک بادی در قسمت بالایی ضخامت بالاتری داشته و بدنه به صورت بالش بادی می باشد. با این وجود در زمان استفاده از این محصول هیچ فشاری به سر و گردن وارد نخواهد شد و بدن در بهترین وضعیت ممکن قرار می گیرد. نکته جذاب دیگر در ساختار این محصول برخورداری از بدنه ای شفاف است. این تشک بادی در دو رنگ سبز و سرخابی موجود می باشد و سطح رویی این محصول به صورت شفاف طراحی شده است که زیبایی چشم گیری را به تشک بادی می بخشد. بدنه این محصول نیز از جنس پی وی سی تهیه شده که مقاوم بوده و در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی دارد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این تشک بادی در فضاهای گوناگون استفاده نمایید. برای خرید تشک بادی روی آب شفاف یک نفره 58876 با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر به سایت فروشگاه اینتکس به عنوان مرجع رسمی فروش محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 81 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپندارد
 نوع پمپ--------
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 7*30*23 سانتی متر
 مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...