تشک بادی روی آب طرح صدف صورتی 57257

57257

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
2,200,000
2,050,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح صدف صورتی 57257 نمونه ای از مدل های جدید و محبوب از فروشگاه اینتکس بوده که با توجه به رنگ بندی زیبایی که داشته قابل توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. لازم به ذکر است شکل ظاهری این کالا تقریبا گرد بوده و شبیه به یک صدف زیبا طراحی شده که افراد هنگام نشستن و یا دراز کشیدن بر روی آن احساس فوق العاده ای را تجربه خواهند کرد و همچنین این محصول به دلیل شکل ظاهری جذابی که داشته هنگام قرار گرفتن بر روی آب نمایی زیبا و جذاب را ایجاد کرد و در واقع می توان گفت زیبایی آن دو چندان خواهد شد. بنابراین اگر شما عزیزان دوست دارید تا در سواحل دریا و آب های آرام از وسیله ای استفاده کنید که به راحتی تمامی افراد با وزن های مختلف را روی خود نگه دارد، بی شک این تشک بادی روی آب گزینه ای ایده آل و مناسب برای شما خواهد بود.

این محصول بادی می تواند وزن بسیار بالا تا 200 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند که البته این موضوع نشان از ساختار بسیار عالی و مقاوم خود دارد. لازم به ذکر است تشک بادی فوق، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دارای طراحی و ساختاری است که شما می توانید به صورت نیمه درازکش و یا نشسته از آن به راحتی استفاده کنید. در آخر باید گفت که شما عزیزان می توانید این تشک بادی روی آب طرح صدف صورتی 57257 جذاب و کاربردی را از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت و یا مراجعه به فروشگاه اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع مستطیلی
 طول 187 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3550 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...