تشک بادی روی آب موهیتو 58778

58778

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
660,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب موهیتو 58778 یکی دیگر از جذاب ترین انواع تشک بادی روی آب برای رده سنی بزرگسال و تمامی سنین بوده که توسط برند اینتکس طراحی و به بازار معرفی شده است. این تشک بادی روی آب بدنه ای مستطیل شکل داشته که از طراحی ظاهری فانتزی برخودار شده به طوری که می توانید نمای سبزیجات نعناع و لیمو را بر روی این لیوان موهیتو مستطیلی به راحتی مشاهده کنید. بر روی بدنه اصلی محصول نیز خطوط موازی درج شده که به این تشک بادی ساختاری مواج و طبی می بخشد. چرا که با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن شما در زمان استفاده اجتناب به عمل می اورد. 

تشک بادی روی آب موهیتو intex 58778 اورجینال | فروشگاه اینتکسدر نظر داشته باشید از این تشک بادی روی آب اینتکس می توانید در تمامی محیط های باز و سرپوشیده و با هر نوع شرایط اب و هوایی و دمای آبی استفاده کنید. زیرا بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل تولید شده تا شما از داشتن آن لذت برده و نگران افت کیفیت در بدنه تشک بادی روی آب خود نباشید. وزن بدنه اصلی این محصول تنها 1.5 کیلوگرم بوده اما این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه تشک بادی روی آب نداشته و این محصول قادر است وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. اگر شما نیز قصد خرید تشک بادی روی آب موهیتو 58778 را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

خرید تشک بادی روی آب موهیتو intex 58778 | فروشگاه اینتکس

 نوع تفریحی
 طول 168 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد 
 نوع پمپ-------------
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
بدنه ی مستحکم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...