حلقه شنا بادی رنگین کمان بزرگسال اینتکس 58202

58202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی رنگین کمان بزرگسال اینتکس 58202 یکی دیگر از جذاب ترین انواع حلقه شنا بادی برای رده سنی بزرگسال بوده که با قطری مناسب و طول عمر بالا و قیمتی مقرون به صرفه توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. همانطور که از نام محصول مشخص بوده ساختار اصلی بدنه کالا گرد طراحی شده که بخش میانی آن نیز یک لایه گرد خالی داشته تا فرد مصرف کننده در این بخش قرار بگیرد. وظیفه اصلی حلقه شنا بادی حفظ ایمنی و شناور باقی نگه داشتن شما بر روی آب بوده که این محصول می تواند خواسته شما را به طور کامل برطرف سازد.

حلقه شنا بادی رنگین کمان بزرگسال اینتکس Intex 58202 ارزان بدنه اصلی این حلقه شنا بادی در بخش ظاهری از ساختاری هفت رنگ با طیف رنگی شاد تولید شده که به زیبایی این محصول می افزاید. در دو سمت بدنه محصول نیز تعداد دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا بتوانید تعادل خود را در زمان استفاده از محصول از طریق نگه داشتن این دستگیره ها به طور کامل حفظ کنید. بدنه اصلی حلقه شنا بادی رنگین کمان بزرگسال اینتکس 58202 از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل تولید شده که ساختاری مقاوم و استاندارد با طول عمر بالا داشته و سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی و دماهای مختلف آب می باشد. برای خرید حلقه شنا بادی رنگین کمان بزرگسال اینتکس 58202 می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

فروش حلقه شنا بادی رنگین کمان بزرگسال اینتکس Intex 58202 | استخر اینتکس

 نوع تفریحی ، نجات غریق
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 800 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره 2
 پمپ 
تحمل وزن  100 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...