شناور بادی روی آب جالیوانی فلامینگو 57500

57500

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
470,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب جالیوانی فلامینگو 57500 یکی دیگر از کاربردی ترین انواع محصولات و لوازم تفریحات آبی برای استفاده در داخل استخر بوده که توسط برند اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این شناور بادی روی آب خاص ترین محصولی می باشد که با داشتن قابلیت قرار گیری به حالت شناور بر روی آب راحتی را در هنگام تفریحات آبی مهیا می سازد. این محصول برای قرار دادن لیوان و بطری بر روی سطح آب ساخته شده است و قادر به مهیا کردن راحتی و دسترسی آسان به نوشیدنی خواهد بود. به همین خاطر است که طرفداران بسیار زیادی دارد و آن را خریداری می کنند.

محصول مورد نظر به دلیل نوع کاربرد مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است و می توانند از این شناور آبی برای در دسترس داشتن نوشیدنی استفاده کنند. شناور بادی روی آب جالیوانی فلامینگو 57500 به شکل فلامینگو بوده است و از این نظر جذابیت بیش تری ایجاد کرده است. این فلامینگو ها در بخش مرکزی خود دارای قسمت فرورفته بوده اند که در واقع محل قرار دادن بطری و لیوان می باشد. این بخش به افراد این امکان را می دهد که در صورت تشنگی و نیاز به آب به خارج از محوطه آبی نروند و در واقع در همان محل مشکلات خود را رقع کنند. در داخل بسته بندی این شناور بادی روی آب تعداد سه عدد از محصول موجود بوده تا در صورت تفریحات گروهی و دسته جمعی بتوانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید. برای خرید شناور بادی روی آب جالیوانی فلامینگو 57500 کی توانید محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 33 سانتی متر
 عرض 33 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC مات
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
وزن 0.2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها شامل سه عدد جالیوانی
 مناسب برای بطری و لیوان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...