شناور بادی روی آب طاووس 57250

57250

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طاووس 57250 یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع شناور بادی روی آب اینتکس و تشک بادی روی آب استخر اینتکس بوده که با توان تحمل وزن بالا توسط کارخانه اینتکس طراحی و با قیمتی مناسب روانه بازار شده است. این شناور بادی روی آب ساختاری سه بعدی داشته و در طراحی ظاهری آن از طیف رنگی شادی استفاده شده تا مورد قبول تمامی سلیقه ها قرار گیرد. بخش نشیمنگاه این محصول بیضی شکل بوده و بر روی آن می توانید خطوط دورانی را ببینید که به این محصول ساختار ضدتعریق و طبی می بخشد. زیرا با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده جلوگیری کرده و به یک بستر نرم و راحت برای شما مهیا خواهد کرد.

شناور بادی روی آب طاووس intex 57250 ارزان | فروشگاه اینتکسبدنه اصلی این شناور بادی روی آب از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل طراحی و تولید شده که استحکام بالایی داشته و سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی و دماهای مختلف آب می باشد. در دو سمت شناور بادی روی آب طاووس 57250 تعداد دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا از این طریق بتوانید تعادل خود را در زمان استفاده بر روی سطح اب به راحتی برقرار کنید. در نظر داشته باشید وزن بدنه این محصول تنها 5 کیلوگرم بوده و به راحتی حمل و راه اندازی شده به همین دلیل در زمان سفر نیز می توانید این شناور بادی روی آب طاووس را به همراه ببرید. البته این وزن کم بدنه تاثیری بر استحکام آن نداشته و این شناور بادی روی آب قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. برای خرید شناور بادی روی آب طاووس 57250 می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

فروش شناور بادی روی آب طاووس intex 57250 | پول اینتکس

 نوع تفریحی
 طول 193 سانتی متر
 عرض 163 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
بدنه ی مستحکم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...