شناور بادی روی آب کودک طرح سگ 57521

intex 57521

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
530,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک طرح سگ 57521 برای لذت بردن از محیط هایی که دارای آب های آرام می باشد ساخته شده است و ایجاد تعادل زیاد در این موقعیت می کند. محیط هایی مانند استخر بهترین گزینه برای به کار گیری شناور بادی می باشد تا کودکان بهترین اوقات را کسب کنند و دچار مشکل نشوند و بتوانند در مدت زمان طولانی در محیط آبی تفریحات مهیج داشته باشند. این محصول کاربردی و منحصر به فرد دارای امکان راه اندازی اسان است که به کمک ورود باد از طریق دریچه موجود بر روی بدنه انجام می شود. این کار به وسیله داشتن پمپ باد دستی امکان پذیر است که در کم ترین زمان بهترین کارایی رقم می خورد و می توان از داشتن آن لذت برد. شناور بادی دارای توان قرار گیری بر روی سطح آب می باشد که به خاطر وجود بدنه توخالی و سبک توانسته حالت خود را داشته باشد و بتواند به صورت معلق برای تایم طولانی بر روی سطح آب قرار گیرد.

شناور بادی روی آب کودک طرح سگ

شناور بادی روی آب برای کودکان ایمنی را نیز رقم زده است تا کسانی که از این محصول استفاده می کنند شرایط ایمن و استاندارد داشته باشند. این موقعیت به دلیل وجود دستگیره نگه دارنده امکان پذیر است تا در نهایت بتوان هم محصول را دارای تعادل کرد و هم کودکانی که از محصول استفاده می کنند از شرایط تعادل لذت ببرند. شناور بادی مد نظر وزن کمی دارد و قابلیت حمل آسان دارد تا افراد بتوانند با خرید آن بهترین اوقات را رقم بزنند و از داشتن آن لذت ببرند. از آن جایی که ساختار بدنه به صورت سه بعدی می باشد کودکان می توانند بر روی آن قرار گرفته و به وسیله دستگیره نگه دارنده بر روی محصول ثابت بمانند و در نهایت دچار مشکل نیز نشوند. چنانچه تمایل به خرید شناور بادی روی آب کودک طرح سگ 57521 دارید می توانید با پرداخت هزینه کم از طریق فروشگاه پول اینتکس خرید خود را نهایی سازید.

شناور بادی روی آب طرح سگ اینتکس

نوع تفریحی
 طول 108 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 مناسب سنین بالای 3 سال
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 0.4 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هاقابلیت حفظ تعادل کودک بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...