شناور بادی شورتی کودک طرح لاک پشت 59570

59570

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
520,000
410,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از بهترین لوازم بادی کودک که مخصوص تفریحات آبی طراحی شده است، شناور بادی شورتی کودک طرح لاک پشت 59570 می باشد. این شناور بادی برای کودکانی که می خواهند به همراه والدین خود به استخر و یا فضاهایی با آب های عمیق بروند مناسب بوده و ایمنی کودک را به خوبی فراهم می کند. به این ترتیب کودک می تواند در محیط هایی مانند استخر و یا دریاچه ها به راحتی بر روی آب شناور مانده و به همراه والدین خود از بازی در آب لذت ببرند. این شناور بادی را می توانید در هر محیطی به همراه خود ببرید. زیرا وزن کمی داشته و در حالت بسته بندی فضای بسیار کمی را اشغال می کند. حتی می توان آن را درداخل کیف دستی یا کیف لوازم استخر قرار داد. این محصول توسط یک پمپ باد ساده راه اندازی می شود و پس از استفاده نیز می توانید با باز گذاشتن دریچه باد، محصول را تخلیه کرده و در بسته بندی قرار دهید.

 این شناور بادی به شکل یک لاک پشت فانتزی و زیبا ساخته شده است و دور تا دور شناور دست و پاهای لاک پشت به صورت بادی وجود دارد. در قسمت میانی این محصول دو عدد جای پا تعبیه شده است که کودک با قرار گرفتن در این فضا می تواند بدون نگرانی از بابت واژگون شدن بر روی آب بماند. هم چنین نیازی به گرفتن شناور با دست های کودک نیست و در زمان استفاده از این شناور، دست ها و پاها آزاد خواهند بود. برای خرید شناور بادی شورتی کودک طرح لاک پشت 59570 با قیمتی ارزان و کیفیت استثنایی با مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه محصولات بادی اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ -
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...