شناور جالیوانی بادی روی آب طاووس 14840

bestway 14840

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
220,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور جالیوانی بادی روی آب طاووس 14840 مشابه با یک شناور بادی بر روی سطح آب قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند تا در نتیجه بتوان بر روی سطح آب امکان دسترسی به آب و نوشیدنی را داشت. محصول مورد نظر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که بدنه آن از جنس پی وی سی مات بوده است و در نتیجه ظاهری زیبا و جذاب را ایجاد می کند. ساختار محصول به شکل سه بعدی است و توجه عده  زیادی را به خود جلب کرده است تا بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن در طی مدت زمان طولانی استفاده کرد و لذت برد. این محصول کاربردی از بدنه ای سازگار با محیط های آبی برخوردار می باشد که آب و رطوبت را به داخل خود راه نمی دهد. همچنین دارای امکان راه اندازی آسان نیز می باشد که با وجود دریچه مخصوص اتصال به پمپ باد این کار صورت می گیرد. به همین خاطر است که تمامی مزیت های ممکن را دارد و می تواند با توجه به موقعیت و شرایط علاقه مندان نسبت به داشتن آن اقدام نمود.

خرید شناور جالیوانی بادی روی آب طاووس

در محیط هایی مانند استخر که تفریحات مهیج آبی انجام می شود و در فصول گرم سال بیش تر از آن استفاده می شود می توان از جالیوانی شناور استفاده کرد تا بر روی سطح آب و در تمامی محیط آبی مد نظر دسترسی به نوشیدنی و آب داشت و از آن بهره مند شد. در این فصل از سال افراد دچار تشنگی بیش تری می شوند و به همین خاطر نیاز به آب دارند. از این رو دیگر نیازی به خروج از محیط آبی برای استفاده از آب و نوشیدنی وجود ندارد و می توان به راحتی از آن بهره مند شد. جالیوانی محصول با بخش مرکزی فرو رفته می باشد که محل قرار گیری لیوان و بطری می باشد. این بخش می تواند از ریخته شدن آب و نوشیدنی به بیرون از محیط نیز جلوگیری کند. جهت خرید شناور جالیوانی بادی روی آب طاووس 14840 به فروشگاه پول اینتکس مراجعه نمایید.

شناور جالیوانی بادی روی آب بست وی مدل 14840

 نوع تفریحی
 طول33 سانتی متر
 عرض28.5 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC مات
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
وزن 0.1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای بطری و لیوان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...