فیلتر سایز A پمپ تصفیه آب 29000

intex 29000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
410,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فیلتر سایز A پمپ تصفیه آب 29000 وسیله ای لازم و ضروری است که دارندگان پمپ تصفیه آب در استخر های پیش ساخته و استخر های ایزی ست می بایست نسبت به خرید آن اقدام کنند تا در موقع نیاز به تعویض فیلتر داخل پمپ تصفیه آب استخر اقدام نمایند. این محصول به صورت یک بار مصرف استفاده می شود اما در برخی مواقع می توان برای کارکرد بهتر دستگاه فیلتر را شستشو داد و به صورت تمیز و عاری از آلودگی در موقعیت مورد استفاده قرار داد. در نتیجه بهترین شرایط ایجاد می شود که می تواند محیط آب داخل استخر را به مراتب تمیز و عاری از آلودگی سازد. این محصول لازم و ضروری در زمان ماهی یکبار تعویض می شود و به این صورت کارکرد پمپ تصفیه آب بهتر خواهد بود. با این وجود است که می توان به راحتی آن را در در داخل پمپ تصفیه آب قرار داد.

خرید فیلتر سایز A پمپ تصفیه آب استخر

برای این کار نیاز به باز کردن بخش مورد نظر می باشد تا فیلتر قبلی از آن خارج شده و به جای آن فیلتر جدید قرار گیرد. در نهایت نیز دستگاه بتواند به راحتی و به صورت دقیق آب داخل استخر پیش ساخته را تمیز نماید. عملکرد استخر پیش ساخته و پمپ تصفیه آب آن به صورت مداوم است که در هر ساعت قادر به تعویض حجم زیادی از آب می شود. سایر این محصول در سری A می باشد که متناسب با انواع پمپ های تصفیه آب می باشد. به همین خاطر است که در زمان خرید فیلتر باید نسبت به سایز فیلتر مورد استفاده در پمپ تصفیه آب توجه داشت تا مورد مناسب خریداری شود و در زمان استفاده مشکلی ایجاد نگردد. هر یک از دارندگان استخر پیش ساخته که به آن پمپ تصفیه آب متصل است می بایست خرید فیلتر سایز A پمپ تصفیه آب 29000 را انجام دهند تا اوقات خوشی به دست آید و در زمان استفاده از محصول مشکلی رخ ندهد. در نتیجه به جهت خرید آسان فیلتر به فروشگاه پول اینتکس مراجعه نمایید.

فروش فیلتر پمپ تصفیه آب استخر سایز A اینتکس

 نوع کاغذی
 قدرت تصفیه 2000 لیتر در ساعت 
 جنس بدنه کاغذ قوی و مجذوب کننده
 نوع کاربری پمپ تصفیه فیلتری بزرگ و کوچک
 وزن 1.3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب انواع استخر های پیش ساخته
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...