پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولتی 28602

intex 28602

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولتی 28602 بهترین گزینه برای دارندگان استخر پیش ساخته می باشد که با کارکرد مداوم توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند تا محیطی عاری از آلودگی و کثیفی را به دست آورد. پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری است که فیلتر آن در موقع مشخص تعویض می شود و در نتیجه می تواند به راحتی کار خود را انجام دهد. این محصول توانایی تصفیه 500 لیتر آب در هر ساعت را دارد و از این رو برای استخر های پیش ساخته کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می توان گفت که آن دسته از استخر های پیش ساخته و ایزی ست که دارای دریچه اتصال پمپ تصفیه آب می باشند می توانند این محصول را خریداری کنند و به بدنه متصل کرده و از داشتن آن بهره مند شوند. در این صورت استفاده از آب داخل بدنه در هر زمان میسر می شود و می توان در زمینه های مختلف نیز از وجود محصول بهره مند شد. در زمینه پرورش ماهی و میگو نیز وجود پمپ تصفیه آب لازم و ضروری است که باید متصل به استخر پیش ساخته باشد و بتوان از داشتن آن لذت برد. 

با این وجود است که داشتن این محصول بی نظیر و کاربردی لازم و ضروری می باشد و می تواند آب را به صورت مداوم تصفیه کند. برق مورد نیاز جهت راه اندازی این پمپ 220 ولت می باشد که تامین شده و محصول شروع به کار می کند. بدنه دارای دو شلنگ می باشد که یکی آب داخل استخر را وارد دستگاه می کند و دیگری آب تصفیه شده را از دستگاه به بدنه استخر پیش ساخته وارد می سازد. این کار در کم ترین زمان انجام می گیرد تا در نهایت در طی یک ساعت بتوان آب داخل استخر را به طور کلی تصفیه نمود. با توجه به نیاز افراد به پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولتی 28602 علاقه مندان و متقاضیان خرید محصول می توانند به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کرده و از بخش لوازم جانبی نسبت به ثبت سفارش و خرید خود اقدام نمایند.

 نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 2006 لیتر 
 قدرت تصفیه 500 لیتر در ساعت 
 نوع کاربری استخر های پیش ساخته کوچک
 وزن 5 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ولتاژ مصرفی 220 ولت
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته تا 4 متر
  قابلیت هواگیری مخزن
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص ، بست

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...