اسباب بازی بادی هواپیما بوئینگ

Airplane inflatable doll 001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسباب بازی بادی هواپیما بوئینگ یکی از اسباب بازی های محبوب کودکان بوده که به صورت یک هواپیما طراحی شده است. کودکان در داخل استخر و حمام نیازمند اسباب بازی هایی هستند که ضد آب بوده و بتوانند در رطوبت زیاد با آن بازی کنند. اسباب بازی های بادی امکان استفاده در داخل استخر و وان حمام را به کودک داده و هم چنین با ساختار خاص خود، امکان استفاده در فضای اتاق را نیز دارند. این محصولات با دارا بودن تنوعی بی نظیر و طراحی های فانتزی مورد علاقه کودکان بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

اسباب بازی بادی هواپیما بوئینگ

اسباب بازی بادی مدل هواپیما یکی از محبوب ترین انواع اسباب بازی های بادی بوده که کودکان می توانند ساعت ها با آن بازی کرده و به یکی از محصولات مورد علاقه آن ها تبدیل شده است. این اسباب بازی بادی به صورت یک ماکت از هواپیما طراحی شده است و حتی امکان آویزان کردن از سقف اتاق کودک را نیز دارد. بر روی بدنه آن نیز یک دریچه باد قرار داشته که به راحتی و در زمانی کوتاه توسط یک پمپ باد راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. این محصول برای بازی در استخر ها و وان حمام نیز کاربردی بوده و طراحی خارق العاده ای دارد. بدنه این محصول نیز استحکام خوبی در برابر ضربه و فشار ناشی از بازی های کودکان داشته و در صورت رعایت نکات نگه داری، به سادگی دچار آسیب نمی شود. شما باید مانع از نشستن کودک بر روی این محصول شده و هم چنین اشیای تیز و بران را به بدنه هواپیمای بادی نزدیک نکنید.

برای خرید اسباب بازی بادی هواپیما بوئینگ با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

نوع اسباب بازی بادی
طول 95 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس وینیل
 رده سنیبالای یک سال
وزن 200 گرم
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...