استخر های بادی و پیش ساخته اینتکس بهترین گزینه برای بیماران جهت آب درمانی میباشد که برپایی آنها بسیار راحت و سریع انجام میگیرد ، معمولا” بیمارانی که از درد مفاصل رنج میبرند و یا دیسک کمر و بیماریهای استخوانی و مفصلی رنج میبرند ، هنگام مراجعه به پزشک ، برای آنها اولین نکته آب درمانی است که پزشکان به بیماران خود توصیه میکنند ، اما این نکته که استخر و یا فضایی برای انجام این کار باید به چه شکل باشد و ویژگی هایی داشته باشد که بیمار بتواند براحتی از آن استفاده کند و و جهت بهبود بیماری خود از چه وسیله ای استفاده کند ، همیشه مشکلی بوده که بیماران برای حل آن هزینه های بسیار زیادی را پرداخت کرده و در پایان با آن جهت جمع آوری و تخلیه فضای انتخابی آن دست به گریبان بوده اند ، اما میخواهیم مژده ای به آن دسته ازعزیزانی که با این مشکلات روبرو هستند بدهیم که از این پس تمام نگرانی های آنها با استخر های بادی و پیش ساخته اینتکس از بین خواهد رفت…

اگر شما از بیماریهای نام برده رنج میبرید و به دنبال راهی برای بهبود و درمان بیماری خود هستید دست نگه دارید ، با استخر های آماده یا برزنتی اینتکس دیگر نگران هزینه های اضافی برای ساخت استخر و یا فضایی برای آب درمانی نباشید . اگر منزل شما کوچک است و فضایی برای احداث و راه اندازی استخر ندارید و نمیتوانید بودجه های بسیار زیادی برای تهیه آن تامین کنید ما استخر های پیش ساخته اینتکس را پشنهاد و توصیه میکنیم.

راه رفتن در داخل آب گرم یکی از عواملی است که برای بهبود وضعیت بیماران توصیه میشود و این امر نیاز به فضای کافی و داشتن یک استخر با طول و عرض مناسب و کم هزینه دارد ، اما اینکه برای تهیه یک استخر خانگی جهت آب درمانی از چه وسیله باید استفاده کرد سوالی است که ضحن اینگونه افراد را به خود مشغول ساخته است.

استخر های پرتابل اینتکس جهت رفع مشکلات و بیماریهای نام برده بهترین گزینه میباشند که از طرفی ان را میتوان در فضای کوچک خانه و آپارتمان و یا در داخل زیر زمین منزل و حیاط منزل و … راه اندازی و استفاده کرد ، برای خرید استخر مناسب آب درمانی نیازی به هزینه های سنگین و تهیه مصالح و درد سرهای دیگر نیست ، فقط کافیست که متراژ فضای انتخابی خود را محاسبه کرده و طبق آن نزدیک ترین ابعاد مورد نیاز خود را از این مرکز تهیه کنید.

مزایا و ویزگی های اینگونه استخر های پیش ساخته این است که اولا” فوری نصب میشوند ، دوما” نیازی به زیر سازی زمین ندارند ، ثانیا” هزینه و قیمت آنها بسیار پایین و به صرفه میباشد و در آخر از استخر های اینتکس برای گرم کردن اب نیز میتوان استفاده کرد.

اگر میخواهید یک استخر کوچک در منزل داشته باشید و قصد گرم کردن آب آن را دارید ، این کار تخصص شرکت POOLINTEX است و با یک تماس تلفنی میتوانید تمامی اطلاعات مربوط به آنرا در اختیار بگیرید .

حال میخواهیم بدانیم که کدام گزینه و کدام استخر مناسب برای آب درمانی و گرم کردن آن است ، باید بگوییم که فرقی در نوع استخر اینتکس ندارد و فقط ابعاد برای تهیه آن مهم است و کالایی که مختص برای اینکارباشد وجود ندارد . استخر های فریمی و ایزی ست در ابعاد های مختلفی تولید و عرضه شده اند که تمامی آنها برای انجام این کار مناسب هستند.شرکت اینتکس نمایندگی و بزرگترین مرکز فروش استخر برای آب درمانی و استخر های شنا برای بیماران در کشور با تیم تخصصی و کارشناسان حرفه ای در زمینه فروش و راه اندازی استخر پیش ساخته در کشور با بیش از ۸ سال سابقه و ۵۰۰ نمونه کار در سطح کشور بهترین مشاور شماست با ما تماس بگیرید تا محصول مورد نیاز شما را معرفی کنیم. ۰۲۱۴۴۲۸۴۵۹۷