استخر برای ویلا ، از استخر پیش ساخته اینتکس میتوان در داخل ویلا ، فضای خالی منزل ، زیر زمین ، و حتی مکانهای عمومی جهت اجاره دادن و استفاده عمومی هم استفاده کرد ، موارد استفاده آن هم میتوانیم به چند قسمت تقسیم کنیم : استخر شنا برای استفاده های خانوادگی ، جهت ذخیره آب برای مصارف صنعتی و کشاورزی و حتی پرورش ماهی و آبزیان.

بیشتر در کدام مناطق ازاستخر های فریمی و پیش ساخته میشود استفاده کرد و آیا رطوبت یا سرما و یا گرما در آن تاثیر گذار است؟

در تمام مناطق ایران مشکلی در راه اندازی و نصب و استفاده از آن وجود ندارد اما بیشترین متقاضی استخر های اینتکس در شمال کشور و اطراف تهران از جمله ویلاهای دماوند ، ویلاهای نور ، آمل و بابل و شهر های نزدیک تهران میباشند.

هزینه استخر پیش ساخته از ۲۰۰ هزارتومان تا ۸۰۰۰۰۰۰ تومان است و دلیل نوسان قیمت ها در ابعاد ها و نوع استخر ها میباشند ، در این خصوص جهت مشاوره بیشتر و دریافت لیست قیمتها با ما تماس بگیرید.

استخر برای دیسک کمر و بیماریهای از قبیل بیماران استخوانی ، بیمارانی که ضعف عضلانی دارند ، و زنان باردار بسیار مناسب است و پزشکان راه رفتن داخل استخر را امری لازم جهت درمان این گونه بیماریها توصیه کرده اند.

استخر های پیش ساخته و بادی اینتکس بهترین گزینه برای جایگزین کردن استخر های بتونی و ساختمانی است که شرکت poolintex آنرا به شما عزیزان پیشنهاد میکند.استخر های ویلایی چند نوع هستند و بهترین آن کدام است ؟

استخر های اینتکس که برای ویلا مناسب هستند به چند دسته تقسیم میشوند ، بادی ، ایزی ست ، فریمی ، فایبرگلاس ، و ساختمانی ، اما از هر نظر که بخواهید مقایسه کنید استخر های پیش ساخته اینتکس اعم از ایزی ست و فریمی بهتر هستند ، دلیل آن هم هزینه آنها ، زمان بسیار کم برای راه اندازی و نصب ، هزینه های نگهداری ، و راحتی در خصوص جمع کردن و نصب کردن آنهاست.

برای نصب استخر ویلایی در ویلا نیاز به زیر سازی دارد؟

بله ، البته زیر سازی از این نظر که اگر زمین شما شیب داشته باشد حتما” باید آن را برطرف کنید و آنرا کاملا” با قسمت های دیگر هم تراز کنید ، و در صورت نیاز این کار را با سیمان انجام دهید.