استخر فایبرگلاس پیش ساخته با قطر 549 سانتی متر

54926

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
46,270,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مشخصات استخر پیش ساخته با قطر 549 و ارتفاع 132 سانتی متر ، محصول اینتکس با کیفیت و مقاومت بالا ، گرد ، با لوازم تصفیه کامل ، بسیار سبک و کم حجم ، قابلیت نصب سریع و آسان روی زمین صاف و مسطح ، یا روی چمن ، مناسب برای استفاده خانواده در حیاط ویلا و منزل ، ظرفیت این استخر : 26423 لیتر ، دارای پمپ تصفیه شنی ، نردبان ، جارو کف و بدنه استخر ، زیر انداز و درپوش ، با نصب رایگان در سراسر کشور توسط پرسنل شرکت ، استخر های پیش ساخته و خرید آنرا به ما بسپارید تخصص ما استخر اینتکس است ، تماس بگیرید تا بهترین مدل را به شما معرفی کنیم. خرید استخر پیش ساخته با هزینه بسیار مناسب و ارزان چنانچه استخر پیش ساخته دست دوم در منزل و قصد فروش آنرا دارید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی استخر فایبرگلاس پیش ساخته با قطر 549 سانتی متر ، استخر پیش ساخته اینتکس وسیله ای کارآمد، کاربردی برای تفریح، استفاده در مشاغل گوناگون برای درآمد زایی، مناسب استفاده سنین مختلف برای افراد باسلیقه می باشد که توسط برند اینتکس طراحی و تولید شده است. این استخر از قابلیت های بی نظیری برخوردار است. برای کاربران مختلف قابل استفاده به عنوان وسیله ای برای آموزش و یادگیری شنا، تمرینات شنا، و همچنین برای بازی های آبی مانند واترپلو و .. مناسب است. این محصول برای از بین بردن خستگی های روزمره و کوفتگی های عضلانی و آب درمانی، بهترین و مفید ترین وسیله تفریحی می باشد.

این استخر علاوه بر کاربردهای تفریحی می تواند در صنعت مشاغل گوناگون نیز قابل استفاده باشد، این استخر برای مشاغلی که نیاز به استخر دارند بهترین گزینه خواهد بود و وسیله ای برای نگه داری و پرورش انواع ماهی ها و موجودات آبزی مورد استفاده گردد. این استخر پیش ساخته قابل حمل و جا به جایی است و در صورتی که برای چنین مشاغلی استفاده می گردد و اگر چنین اشخاصی مالک فضای کار خود نباشند و نیاز به تغییر مکان در فواصل مختلف داشته باشند استخرهای پیش ساخته بهترین انتخاب و به صرفه ترین گزینه برای آنان خواهد بود و با کمترین هزینه، با وسیله کار خود به محل جدید نقل مکان می نمایند و شغل خود را مجددا از سر می گیرند.

استخر پیش ساخته اینتکس دارای لوازم جانبی همراه از قبیل زیر انداز و درپوش، جاروی اسکیمر، نردبان، دی وی دی آموزشی می باشد. این محصول بعد از خرید شما به سرعت در جلوی درب منزل شما ارسال خواهد شد و توسط متخصصین پول اینتکس به طور رایگان برای شما راه اندازی می گردد.

استخر پیش ساخته اینتکس از جنس بسیار مرغوب و بادوام فایبر گلاس طراحی و تولید شده است. از ویژگی های خوب فایبر گلاس می توان به موارد زیر اشاره داشت. مواردی از قبیل: سبکی و استحکام بالا، از فایبرگلاس به دلیل قابلیت های بسیار عالی و خوب آن در صنعت های مختلفی برای تولید قطعات خاص به جهت کاربردهای گوناگون بهره برده می شود.

فایبر گلاس به کار رفته در استخر پیش ساخته اینتکس از الیاف شیشه ای با مواد پلی استر به عنوان ماده زمینه آن استفاده شده است. در فایبر گلاس به جهت تقویت و دوام بیشتر از چند لایه و چند الیاف گوناگون استفاده می شود تا استحکام و عمر آن را افزایش دهد. فایبر گلاس ها در صنعت های مختلف بیشترین کاربردها و استفاده ها را به دلایل مزیت های بسیار آن دارا می باشد. مزیت های فایبر گلاس، شامل طول عمر بالا، وزن سبک، مقاومت بسیار زیاد در برابر مواد شیمیایی و مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش دارا می باشد. قیمت های مقرون به صرفه و مناسبی در تولید و فروش دارند. نکته ای بسیار مهم و قابل توجه در رابطه با این استخر که باید بیان گردد شامل مقاوت بسیار بالای آن در برابر حرارت و دمای بالا و مقاوت بسیار ویژه در برابر مواد شیمیایی مانند اسید است. حتی لازم است در ارتباط با این فایبر گلاس عجیب بدانید که در صنعت برای نگه داری اسید از مخازن فایبرگلاسی استفاده می شود. تمامی موارد ذکر شده در مطالب بالا، برای قطعیت یافتن و اطمینان بخشیدن کامل از کیفیت و دوام و استحکام بسیار بالا و خوب استخر فایبرگلاس پیش ساخته اینتکس بیان شد.

  • قطر 549سانتی متر
  • ارتفاع 132 سانتی متر
  • ظرفیت: 26423 لیتر
  • دارای پمپ تصفیه شنی
  • دارای روکش و زیرانداز
  • دارای نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...