استخر فریمی مستطیلی اینتکس مدل 28270

28270

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی اینتکس مدل 28270 از بهترین نوع استخرهای درجه یک بوده که تولید جدید شرکت اینتکس محسوب می شود. این استخر در واقع هم برای تفریحات آبی و هم برای صنعت پرورش ماهی یا کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا که از ابعاد و ظرفیت آب خوبی برخوردار است. علاوه بر تمامی این موارد ذکر شده قابلیت حمل و راه اندازی سریع، قابلیت نصب توکار و داشتن قیمت مقرون به صرفه همگی جزوء مزیت های این نوع از استخر قرار می گیرند. استخری که دارای جنس بدنه ای از نوع پی وی سی برزتی با الیاف شمعی بوده که از مقاومت و ضخامت چشمگیری نیز بهره مند است. بدنه ای که در برابر دما و فشار آب کاملا مقاوم بوده و می توان با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز استفاده کرد. 

جنس پایه های آن نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که با وجود وزن سبک تحمل وزن بالایی خواهد داشت. از اقلام مهمی که همراه این استخر است می توان به پمپ تصفیه آب، نردبان پیش ساخته، درپوش و همچنین زیر انداز اشاره نمود. استخرهای پیش ساخته استخر هایی هستند که می توان از آن ها در مصارف مختلفی نیز استفاده کرد. این محصولات آماده بهترین گزینه برای ویلا های خانگی می باشند که می توانید آن ها را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید. شما عزیزان در صورتی که قصد خرید استخر فریمی مستطیلی اینتکس مدل 28270 را دارید می توانید هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس محصول مورد نظرتان را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل درب منزل تحویل بگیرید. 

نوعمستطیلی
ظرفیت آب2000 لیتر
طول220 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ--------------
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 13 کیلو گرم
اقلام همراهبسته تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...