استخر فریمی پیش ساخته سایبان دار قطر 183 اینتکس 28209

intex 28209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی پیش ساخته سایبان دار قطر 183 اینتکس 28209 یکی از استخر های پیش ساخته با ابعادی متوسط است که برای استفاده خانوادگی ایده آل می باشد و به راحتی قابل راه اندازی است. این استخر پیش ساخته به صورت شش ضلعی ساخته شده است. اسکلت این استخر پیش ساخته دارای اتصالات محکم و مقاومی است که به راحتی دچار آسیب نشده و در برابر شکستگی مقاومت زیادی دارد. این محصول با برخورداری از کیفیت ایده آل، تا سال ها قابل استفاده است و دارای مقاومت بی نظیری در برابر آسیب می باشد. این محصول با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید و هوای آزاد دچار افت کیفیت نشده و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

استخر فریمی گرد اینتکس

بدنه این محصول از نوعی پی وی سی برزنتی ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر پارگی و آسیب دارد. این نوع از بدنه با برخورداری از کیفیت بی نظیر به سادگی دچار پوسیدگی و شکاف نمی شود و به همین دلیل تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. از نکات قابل توجه در خصوص این استخر فریمی، برخورداری از سایبان است. با برخورداری از سایبان این محصول با قرار گیری در برابر نور خورشید، بدون نگرانی از آفتاب سوختگی در هوای آزاد، به تفریحات آبی بپردازید. برای راه اندازی آسان این محصول یک دفترچه راهنما در داخل بسته بندی موجود می باشد که توسط آن به راحتی و در طول چند دقیقه می توانید این محصول را راه اندازی کنید.

برای خرید استخر فریمی پیش ساخته سایبان دار قطر 183 اینتکس 28209 با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال با وارد شدن به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول خریداری نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب700 ليتر
قطر183 سانتی متر
ارتفاع38 سانتی متر
وزن8.8 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
دارای سایبان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...