استخر فریمی 4 متری با پمپ تصفیه آب

28274

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15,100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی 4 متری با پمپ تصفیه آب از سری محصولاتی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با قرار دادن پمپ تصفیه آب در کنار این محصول پکیج خود را کامل تر کند. در واقع این محصول با یک کد دیگر و بدون پمپ تصفیه آب قبلا عرضه شده بود اما این بار این کالا در کنار یک عدد پمپ تصفیه آب عرضه شده که مزیت بزرگ این محصول نیز به شمار می رود. هم چنین باید اشاره کنیم که از نظر جنس و کیفیت نیز این استخر فریمی با بدنه ای ضخیم از نوع برزنت سه لایه طراحی و تولید شده است که نقطه قوت این کالا نیز به شمار می رود. علاوه بر این پایه های این محصول هم از نوع آلومینیومی می باشد که به صورت ضد زنگ و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. وجود پمپ تصفیه آب در کنار این استخر هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول است که قطعا کار تصفیه کردن آب استخر را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

استخر فریمی 4 متری با پمپ تصفیه آب

در کنار این موارد شما این نکته را هم باید در نظر بگیرید که می توانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را راه اندازی کرده و از آن در بهترین حالت ممکن استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که امکان استفاده از این استخر علاوه بر موارد تفریحی ، برای موارد صنعتی نظیر پرورش ماهی و یا مخزن ذخیره آب نیز به بهترین شکل ممکن امکان پذیر خواهد بود. هم چنین شما می توانید از این محصول برای مواردی نظیر آب درمانی نیز به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. با در نظر گرفتن این خصوصیات و ابعاد بزرگی که این استخر فریمی در اختیار شما قرار می دهد ، هم اکنون پیشنهاد می کنیم این استخر ایده آل را از سایت فروشگاه پول اینتکس خریداری نموده و از در اختیار داشتن آن لذت ببرید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب7127 لیتر
طول450 سانتی متر
عرض220 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابل نصب و جمع در مدت زمان کم
وزن: 23.5 کیلو گرم
اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...