استخر پیش ساخته جهت نصب در ویلاهای شمال کشور بهترین و ارزانترین راه تهیه استخر برای منازل شمال میباشد که بسیار سریع نصب و جمع آوری میشوند ، اگر در شمال کشور هستید و قصد تهیه و ساخت یک استخر خانگی و شخصی را دارید با دفتر فروش poolintex تماس بگیرید مشاوران ما بهترین و کار آمد ترین محصولات آبی تفریحی و استخر های آماده را به شما عزیزان معرفی کنند ، استخر های پرتابل اینتکس در عصر جدید توانسته است بهترین جایگزین اینگونه از استخر های سازه ای و بتونی باشد.

در کمترین زمان ممکن حتی در یک روز میتوان استخر را برای تفریحات خانگی مهیا کرد اما این کار نیازبه انتخاب و کالا و بررسیهای بیشتری در این زمینه دارد مثلا” متراژ آن ، نوع سیستم استخر ، دستگاه های مربوط به تصفیه و بهداشت آن ، نوع جنس استخر ، و …  دارد که اگر رعایت نشوند میتوانند آسیب هایی را در پی داشته باشند.

معمولا” ویلا سازان ما در خصوص راه اندازی و تهیه استخر های خانگی دچار مشکلاتی از قبیل هزینه های بسیار زیاد ، صرف وقت ، و ابزار و مصالحی ، و از همه مهمتر زمان طولانی میشوند که با روی کار آمدن و پیدایش اینگونه استخر های قابل حمل دیگر تمامی این مشکلات از پیش رو رداشته شده اند.

به جرات میتوان گفت بیشتر نمونه کارها و خریداران استخر های پیش ساخته در شمال کشور هستند دلیل این هم هوای مرطوب شمال کشور ، گرم بودن هوا  ، و فضاهای مناسب آن در منازل و ویلاها میباشد که در این صورت تمایل به آبتنی و شنا را دو چندان میکند.

اگر چنانچه قصد راه اندازی استخر در شمال را دارید نگران حمل و نصب آن نباشید این کار به عهده شرکت توزیع کننده آن است و جای هیچ گونه نگرانی نیست و میتوان کالای مورد نطر خود را انتخاب و سفارش دهید .