استخر پیش ساخته اصل با پایه یو 26368

intex 26368

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
59,570,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اصل با پایه یو 26368 بهترین استخر پیش ساخته ای است که با ساختار محکم و استوار توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو با کیفیت ترین و سازگار ترین محصولات موجود در دسته بندی استخر پیش ساخته باشد. وجود پایه یو شکل محکم بودن بدنه را تضمین می کند تا افراد قادر به بهره برداری از آن در طی طول عمر بالا باشند. به همین خاطر است که استخر پیش ساخته مد نظر پر فروش و منحصر به فرد است و دارای قیمت مناسب در مقابل کیفیت مطلوب می باشد. استخر پیش ساخته مد نظر به منظور ایجاد استخر های خانوادگی نیز خریداری می شود و در محیط هایی مانند باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند فضایی دلنشین و خاص را ایجاد سازد. به این خاطر است که دیگر نیازی به ایجاد استخر های بتنی و گران قیمت نخواهد بود و بازدهی بیش تری نیز خواهد داشت. پایه های یو شکل بدون ایجاد زنگ زدگی و پوسیدگی با وزن سبک بدنه را احاطه کرده اند و سبب تشکیل دیواره های محکم در ساختاری منحصر به فرد شده اند.

 در نتیجه می توان به راحتی از آن بهره مند شد و یک استخر دائمی در محیط های شخصی را به وسیله آن ایجاد کرد. محصول مورد نظر دارای تمامی لوازم جانبی مجهز می باشد که شامل زیر انداز و در پوش و پمپ تصفیه آب بوده است. پمپ تصفیه آب موجود در کنار این محصول از نوع شنی می باشد که به نوبه خود دارای مزیت های زیادی است. داشتن پمپ تصفیه آب محصول را به صرفه کرده است. چرا که در صورت نبود آن می بایست نسبت به خرید محصول اقدام کرد و هزینه جداگانه بابت داشتن آن پرداخت نمود. که این مسئله به صرفه تلقی می شود. هر یک از کسانی که تمایل به خرید استخر پیش ساخته اصل با پایه یو 26368 دارند و به دنبال نمونه اصل آن می باشند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را ثبت سفارش کنند.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...