استخر پیش ساخته اصل بیضی شکل 26796

intex 26796

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
53,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اصل بیضی شکل 26796 بزرگ و منحصر به فرد است و از بدنه ای با دیواره های مقاوم تشکیل شده است که پایه های آلومینیومی و مقاوم که قابلیت ضد زنگ بودن دارد آن را احاطه کرده است. پایه های محصول نقش مهمی در زمان استفاده از آن دارد و در واقع طول عمر و دوام و سازگاری محصول را شامل می شود. از این رو می توان خرید محصول را انجام داد و به بهره بردار ی از آن اقدام کرد. چرا که محصول دارای امکان استفاده در زمینه های صنعت و کشاورزی نیز می باشد و در واقع سازگار ترین بدنه را تشکیل داده است تا در نتیجه بتوان با خیالی آسوده از وجود محصول بهره مند شد و نسبت به داشتن آن اقدام کرد. استخر پیش ساخته ساخت شرکت اینتکس است که اورجینال و اصل می باشد و در واقع با کیفیت ترین محصولی است که در این زمینه تولید شده است.

 علاوه بر این موارد می تواند قابلیت نصب و راه اندازی سریع و جمع آوری آسان داشته باشد تا در صورت تمایل بدون مشکل بتوان آن را برای استفاده در مکان های مختلف هدایت کرد. استخر پیش ساخته مد نظر بدنه ای به شکل بیضی دارد تا علاقه مندان به داشتن چنین ساختاری توانایی خرید آن را داشته باشند و بتوانند از وجود محصول بهره مند شوند. این استخر پیش ساخته دارای امکاناتی نظیر نردبان و پمپ تصفیه آب است که وجود هر دوی آن ها لازم و ضروری می باشد. نردبان برای عبور و مرور لازم است که از جنس آلومینیوم سبک می باشد و در نتیجه می تواند بدون پوسیدگی برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین دارای پمپ تصفیه آب فیلتری نیز می باشد که توانایی تمیز کردن و تصفیه کردن آب داخل استخر در کم ترین زمان را خواهد داشت. با در نظر گرفتن تمامی این موارد جهت خرید استخر پیش ساخته اصل بیضی شکل 26796 به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کنید و محصول را به راحتی سفارش دهید.

نوعبیضی
ظرفيت آب13365 ليتر
طول503 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهنردبان


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...