استخر پیش ساخته اینتکس فریمی 3 متری

28702

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,980,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس فریمی 3 متری یکی از محصولاتی است که اگر با دقت به ویژگی ها و همین طور تصاویر این محصول بنگرید متوجه خواهید شد که طراحی فوق العاده ای را داراست و رسبب می شود تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت دست به خرید و انتخاب این محصول بزنند. در همین راستا شاید این سوال برای خیلی از افراد پیش بیاید که ویژگی های طراحی این محصول چه چیزهایی است و آیا این موارد باعث می شود تا بتوان به این استخر اطمینان نموده و دست به خرید آن زد؟ با توجه به طرح این سوال در این بخش سعی داریم تا به بهترین شکل ممکن ویژگی های این محصول را برای شما بیان نماییم.

در ابتدا باید به نوع طراحی این محصول اشاره کرد. نوع ساخت این استخر پیش ساخته همان طور که در تصویر این استخر قابل رویت است به صورت گرد می باشد. طراحی فریمی این محصول سبب شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید یک استخر فوق العاده زیبا را مشاهده نمایید. هم چنین پایه های این محصول نیز به بهترین شکل ممکن این استخر را بر روی زمین محکم و مقاوم نگه داشته اند که این مورد هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این استخر پیش ساخته به شمار می رود. ابعاد و اندازه های استاندارد این محصول نیز از دیگر خصوصیاتی است که باعث شده تا محصولی ایده آل برای استفاده خانواده ها به شمار رود.

استخر پیش ساخته اینتکس فریمی 3 متری

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که از این استخر هم می توانید برای موارد تفریحی و استفاده های خانوادگی بهره برد و هم از این محصول برای موارد صنعتی استفاده کرد که این موارد باعث شده تا یک محصول عالی را در اختیار داشته و حتی به وسیله این محصول از یک استخر پرورش ماهی هم بتوانید بهره مند باشید. قیمت ارزان این محصول نیز با توجه به خصوصیات فوق العاده ای که دارد باعث شده تا بتوانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران خرید خود را با آسودگی خاطر ثبت نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220  ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراهدفترچه راهنما ، DVD آموزشی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...