استخر پیش ساخته اینتکس مربعی

28766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20,150,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس مربعی از سری محصولات لوکس و جذابی است که باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید با انتخاب این استخر از یک تفریح آبی مهیج لذت ببرید. در همین راستا باید اشاره کنیم که امکانات فوق العاده این استخر در کنار کیفیت عالی این محصول سبب شده تا به راحتی بتوانید از این محصول به عنوان یک پیشنهاد ویژه استقبال کنید. در همین راستا در این مطلب سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن ویژگی های این استخر را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با خیالی آسوده خرید خود را ثبت کنید.

در ابتدا باید عنوان کنیم که ساختار این استخر همان طور که از نامش پیداست دارای طراحی مربعی شکل می باشد که این طراحی مربعی باعث شده تا بتوانید یک محصول ایده آل را از این حیث در اختیار داشته باشید. هم چنین مسئله مهم دیگر در انتخاب یک استخر پیش ساخته بحث جنس و کیفیت آن محصول است. شما می توانید مشاهده کنید که ساختار این محصول به صورت فریمی بوده و بدنه ای از جنس الیاف شمعی برزنتی دارد. این ویژگی سبب شده تا بدون نگرانی بتوانید از این محصول با کیفیت استفاده کرده و لذت ببرید.

استخر پیش ساخته اینتکس مربعی

هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این استخر با ارائه نصب آسان باعث شده تا با بهره گیری از دی وی دی آموزشی موجود در بسته بندی این محصول بتوانید به راحتی اقدام به راه اندازی این استخر کنید. علاوه بر این ها از نظر امکانات نیز این استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب فیلتری و همین طور نردبان و زیرانداز می باشد که وجود این موارد هم از دیگر خصوصیات خوب این استخر پیش ساخته می باشد. حال با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید با خیالی آسوده دست به خرید و ثبت سفارش این استخر از سایت فروشگاه اینتکس در ایران نمایید.

 نوعمربعی
ظرفیت آب25007 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپدو تکه فیلتر کاغذی
نردباندارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...