استخر پیش ساخته اینتکس گرد 5 متری

26330

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
62,060,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس گرد 5 متری یکی از ایده آل ترین محصولاتی است که در این سال ها توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه شده است. قطعا مزایای مهم و جذابی که این استخر دارد باعث خواهد شد تا به یکی از پر فروش ترین و در عین حال محبوب ترین محصولات بازار بدل گردد. در همین خصوص باید اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته دارای یک طراحی گرد و جذاب می باشد که همین امر باعث می شود تا از تمام فضای داخلی این استخر بتوانید به بهترین شکل ممکن برای تفریح به صورت خانوادگی و یا حتی برای موارد صنعتی نظیر پرورش ماهی استفاده کرده و لذت ببرید. البته خیلی از افراد نیز با توجه به ظرفیت آب بالایی این محصول دارد از آن برای مواردی نظیر استخر ذخیره آب نیز برای آبیاری باغ های خود استفاده می کنند.

استخر پیش ساخته اینتکس گرد 6 متری

در کنار این موارد شما با بدنه ای ضخیم و مقاوم از نوع PVC مواجه هستید که باعث می شود تا خیال شما از بابت کیفیت عالی و ضخامت فوق العاده این محصول راحت باشد. هم چنین بهره مندی از پایه های آلومینیومی و ضد زنگ این محصول نیز سبب شده تا به هیچ عنوان نگرانی از بابت افت کیفیت این استخر نداشته باشید. علاوه بر این موارد باید اشاره داشته باشیم که این استخر همراه با تمامی تجهیزات کامل نظیر نردبان ، زیرانداز ، درپوش و پمپ تصفیه آب ارائه می شود که قطعا شما با خرید و تهیه این محصول نیاز به هیچ چیز اضافی دیگر در جهت استفاده از این محصول نخواهید داشت. وجود پمپ تصفیه آب شنی در کنار این استخر نیز از مزایای فوق العاده این محصول به شمار می رود. با در نظر گرفتن این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر از طریق سایت فروشگاه اینتکس با قیمت استثنایی برای شما فراهم خواهد بود.

نوعگرد
ظرقیت آب32805 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری (3785 لیتر)
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...