استخر پیش ساخته اینتکس 4 متری گرد

28736

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,780,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس 4 متری گرد یکی از پر طرفدارترین استخر های پیش ساخته ای است که با طراحی گرد و زیبایی که دارد در میان اکثر خانواده ها و افراد محبوب بوده و یکی از استخر هایی می باشد که فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص داده است. قطعا نوع طراحی و همین طور ساختار ، کیفیت و مزایای یک استخر پیش ساخته دلایلی است که باعث می شود تا افراد بتوانند دست به خرید یک استخر پیش ساخته بزنند. در همین راستا نیز قطعا با آگاهی در خصوص ویژگی های این استخر این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به بهترین شکل ممکن این محصول را در سبد خرید خود اضافه نمایید.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این استخر داراست بحث جنس بدنه و هم چنین پایه ها و ستون هایی این استخر است که به ترتیب از نوع الیاف شمعی برزنتی و هم چنین آلومینیومی طراحی و تولید شده است و قطعا این نوع جنس به گونه ای خواهد بود که در سراسر کشور و در آب و هواهای گوناگون نیز بدون نگرانی بتوانید دست به خرید و استفاده از این استخر نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که این استخر دارای نردبان ، درپوش و زیرانداز هم میباشد که باعث خواهد شد به بهترین شکل ممکن از تمام امکانات این استخر استفاده کرده و لذت ببرید. علاوه بر این ها وجود یک عدد پمپ تصفیه آب در کنار این کالا نیز باعث شده تا دیگر نیاز به خرید مجزا و جداگانه پمپ تصفیه نداشته باشید.

استخر پیش ساخته اینتکس 4 متری گرد

هم چنین استخر پیش ساخته اینتکس 4 متری گرد دارای یک عدد بسته آموزشی و DVD می باشد که با مشاهده این دو می توانید خودتان نیز به سادگی هر چه تمام تر این استخر را نصب نموده و از آن بهره مند شوید. در صورتی که خودتان نیز نمی خواهید این محصول را نصب کنید می توانید به سادگی این کار را به مشاورین ما در شرکت پول اینتکس بسپارید تا به بهترین شکل ممکن در سراسر کشور نصب این محصول را برای شما انجام دهند. هم اکنون می توانید سفارش این محصول را از طریق سایت فروشگاه اینتکس با قیمتی ایده آل انجام دهید.

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (3785 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...