فضای باز بهترین مکان برای ایجاد استخر های تفریحی می باشد که در داخل آن انواع تفریحات مهیج آبی صورت گیرد تا در فصول گرم سال اوقات فراغت منحصر به فردی به دست آید. ایجاد استخر همواره هزینه بر می باشد به طوری که اغلب افراد توانایی پرداخت هزینه بابت ایجاد آن را ندارند اما علاقه زیادی به داشتن محیط استخر در فضای شخصی خود مانند باغ را دارند. در نتیجه می توانند از انواع استخر پیش ساخته برای نصب در باغ استفاده کنند تا هم از محیطی به این صورت لذت ببرند و هم بتوانند در هزینه ها صرفه جویی کنند. با وجود قیمت مناسب در زمان خرید استخر پیش ساخته برای باغ خرید آن به عنوان یک خرید مقرون به صرفه شناسایی می شود که می تواند بهترین اوقات را ایجاد سازد و در نتیجه تفریحات مهیج آبی رقم بخورد.

 تنوع در ساختار و ابعاد مختلف استخر پیش ساخته سبب شده است که برای تمامی محیط ها بتوان از آن استفاده کرد و بهترین فضا را به جهت تشکیل تفریحات آبی برای ایجاد استخر در نظر گرفت. استخر های برزنتی معمولات رایج ترین و پر فروش ترین محصولات می باشند که با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا برای استفاده و نصب در باغ مد نظر قرار می گیرند و می توانند شرایط دلخواهی را به وجود آورند. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه انواع استخر پیش ساخته برای باغ با ما همراه باشید.

استخر پیش ساخته برزنتی برای باغ

استخر پیش ساخته ای که بدنه ای با جنس برزنت دارد در این دسته بندی جای می گیرد که شامل استخر های فریمی و استخر هایی با پایه یو شکل می شود. این محصولات بدنه های محکم و استوار دارند که سازه ها آن را احاطه کرده اند. به این ترتیب بر روی سطوح گوناگون قرار می گیرند و برای استفاده آماده می شوند. در محیط مد نظر با توجه به ابعاد محل می توان ساختار های گرد و مستطیلی شکل محصول را مورد خریداری قرار داد و از آن بهره مند شد. خرید این محصولات با توجه به سلیقه افراد صورت می گیرد که در واقع استخر پیش ساخته گرد فضای زیادتری برای استفاده نیاز دارد و استخر های مستطیلی شکل در فضای کوچک نیز به راحتی جای می گیرند.

 استخر هایی که دارای پایه یو شکل می باشند در دسته بندی استخر پیش ساخته برزنتی حرفه ای قرار دارند که بدنه های بزرگ تر را شامل می شود. این محصولات به دلیل داشتن چنین پایه ای توانسته مقاومت زیاد در برابر عوامل مختلف را داشته باشد و گنجایش زیادی نیز داشته باشد. به این ترتیب هر یک از کسانی که به دنبال مهیا کردن استخر های بزرگ و مقاوم می باشند می توانند از استخر پیش ساخته برزنتی با پایه یو شکل استفاده نمایند.

استخر پیش ساخته توکار برای باغ

نحوه نصب و راه اندازی انواع استخر های پیش ساخته بسته به سلیقه افراد دارد که به صورت رو کار و تو کار صورت می گیرد. استخر های برزنتی در برخی نمونه ها قابلیت نصب به دو حالت را نیز دارند و می توان محیطی مناسب را به دست آورد. همواره افراد تمایل به نصب استخر پیش ساخته به حالت توکار را دارند چرا که ظاهر و موقعیت شبیه با استخر بتنی می شود که از ان بهره مند گردند. برای این کار نیاز به حفاری محل مورد نظر وجود دارد که به مقدار لازم حفاری شده محیط برای قرار گیری بدنه اماده شده مهیا می گردد. استخر پیش ساخته با در کنار هم قرار گرفتن اجزا راه اندازی می شود و آماده بهره برداری می گردد. در این زمان محصول در داخل زمین حفاری شده قرار می گیرد و اطراف آن با مصالح پر می شود. 

در نتیجه یک استخر زیبا و جذاب و جادار به صورت توکار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. به این ترتیب هر یک از کسانی که تمایل به داشتن چنین استخری دارند می توانند با به کار گیری افراد حرفه ای در این زمینه فضایی دلخواه را داشته باشند و از آن در طول عمر بالا بهره مند شوند. استخر های فایبرگلاس نمونه ای از استخر هایی می باشند که تنها در داخل زمین نصب می شوند که در باغ نیز از آن ها استفاده می شود اما قیمتی بالا تر نسبت به استخر های برزنتی و توکار دارند.

خرید استخر پیش ساخته برای باغ

با توجه به فضای مد نظر برای ایجاد استخر تفریحی و همچنین توانایی مالی جهت پرداخت هزینه بابت خرید استخر پیش ساخته می توان بهترین استخر پیش ساخته برای باغ را از نمایندگی پول اینتکس انتخاب کرد و نسبت به ثبت سفارش آن اقدام نمود. خرید این محصول با قیمت مناسب صورت می گیرد چرا که فروشگاه پول اینتکس فروشگاه تخصصی ارائه دهنده استخر های بادی و استخر های پیش ساخته است و تمامی نمونه های محصولات اصل و اورجینال را دارا می باشد.