استخر پیش ساخته برزنتی خانوادگی 80*175*300

intex 26784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
25,980,000
23,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی خانوادگی 80*175*300 محصولی کاربردی و منحصر به فرد است که از بدنه برزنتی با پایه های یو شکل آلومینیومی تشکیل شده است. این استخر پیش ساخته می تواند بیش ترین میزان کارایی و رضایت را برای افراد ایجاد کند و از سری محصولات با بدنه استوار و محکم باشد. محصول مورد نظر قابلیت نصب و استفاده در فضای باز را دارد و در مدت زمان کوتاه راه اندازی می شود. وجود این محصول در محیط های شخصی مانند باغ و ویلا سبب تشکیل یک استخر خانوادگی شده است تا بتوان در فصول گرم سال به آن مراجعه کرد و به جای استخر های بتنی از آن بهره مند شد. امکانات لازم جهت بهره مندی از این محصول وجود دارد تا هم رضایت مخاطب جلب شود و هم افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام کنند. پایه های یو شکل محصول که از این جنس می باشند فاقد پوسیدگی و زنگ زدگی در طی سال های زیاد می باشند و همچنین وزن سبک دارند. از این رو هم سازگاری زیادی با محیط آبی دارند و هم به راحتی جا به جا و حمل می شوند. 

با این وجود است که استخر پیش ساخته به طور کلی توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و از سری محصولات با کیفیت و اصل باشد که امروزه افراد به آن نیاز دارند و می توانند در محیط های مد نظر نسبت به راه اندازی آن اقدام نمایند. در این محصول پمپ تصفیه آب فیلتری نیز وجود دارد و در واقع با خرید آن پمپ تصفیه آب نیز به صورت رایگان به خریداران داده می شود. با این وجود محصولی سازگار و به صرفه می باشد که با کم ترین هزینه بیش ترین مزیت به دست خواهد آمد. نردبان نیز برای عبور و مرور به داخل استخر پیش ساخته لازم است که در کنار محصول وجود دارد. چنانچه تمایل به خرید استخر پیش ساخته برزنتی خانوادگی 80*175*300 دارید تنها می توانید به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کنید و محصول را با قیمت ارزان سفارش دهید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3539 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض175 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری (3407 لیتر)
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...