استخر پیش ساخته برزنتی مربعی 150*220 صورتی اینتکس 28266

intex 28266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی مربعی 150*220 صورتی اینتکس 28266 محصولی جدید و ویژه است که به تازگی در گروه محصولات پول اینتکس قرار گرفته است و توسط سایت تخصصی فروش استخر های اینتکس با ارزان ترین قیمت در دسترس شما قرار می گیرد. این استخر پیش ساخته دارای ابعادی مناسب و ایده آل است که برای استفاده به صورت گروهی مناسب است و برای بازی های دسته جمعی به کار می رود. این محصول به صورت مربعی طراحی شده است و به رنگ صورتی می باشد. محصول فوق برای استفاده خانواده ها نیز ایده آل بوده و قابلیت راه اندازی و استفاده آسان را دارد. 

استخر فریمی اینتکس صورتی

فریم این محصول دارای استحکام بسیار بالایی است و اتصالات آن نیز مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد. به این ترتیب شما می توانید تا سال ها از این استخر فریمی استفاده کنید بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود. بدنه این استخر پیش ساخته نیز از نوع پی وی سی برزنتی بوده که بالاترین مقاومت در برابر آسیب را دارد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید و توسط دفترچه راهنمای موجود در بسته بندی در زمانی بسیار کوتاه محصول را راه اندازی نمایید. بدنه این محصول مقاومت بالایی در برابر آسیب داشته و به راحتی دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. هم چنین این محصول با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار افت کیفیت نشده و تا سال ها قابل استفاده است.

برای خرید استخر پیش ساخته برزنتی مربعی 150*220 صورتی اینتکس 28266 با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی، با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را دریافت نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب1662 لیتر
طول220 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 13 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...