استخر پیش ساخته برزنتی پنجره دار 107*427

intex 26722

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
30,230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی پنجره دار 107*427 مقاوم ترین دیواره و بدنه را تشکیل داده است تا بتوان به راحتی جایگزین استخر های بتنی و چوبی کرد و از داشتن آن بهره مند شد. استخر پیش ساخته از جنس الیاف شمعی و برزنتی است که سازه هایی با جنس آلومینیومی دارد و می تواند با سازگاری زیاد در طی سال های زیاد به عنوان یک محیط دائمی برای تفریحات آبی مورد استفاده قرار گیرد. از این رو می توان از داشتن آن لذت برد و محیط برای تفریحات آبی رقم زد. این محصول از امکانات زیادی برخوردار است که کامل ترین استخر پیش ساخته را تشکیل داده است تا بتوان بدون مشکل و به راحتی تمامی شرایط را به دست آورد و از آن لذت برد. وجود نردبان برای عبور و مرور به داخل استخر پیش ساخته لازم و ضروری است که در کنار این استخر پیش ساخته بدون پرداخت هزینه اضافه وجود دارد. همچنین در پوش و زیر انداز نیز شامل این محصول شده است تا بتوان در موقعیت نیاز از آن استفاده کرد و از محصول بهره مند شد.

 استخر پیش ساخته دارای بخشی شفاف در بالای خود می باشد که در صورت وجود درپوش نیز مانند پنجره عمل می کند و می توان محیط بیرون را مشاهده کرد. علاوه بر این موارد پمپ تصفیه آب فیلتری در کنار این محصول وجود دارد که کار تصفیه آب داخل بدنه را می کند و می تواند به صورت مداوم کار کند. از این رو پمپ تصفیه آب فیلتری آب داخل استخر را عاری از آلودگی و کثیفی می کند و می تواند در شرایط مختلف استفاده شود. در زمان ایجاد پرورش ماهی نیز وجود پمپ تصفیه آب لازم و ضروری است در نتیجه از استخر پیش ساخته مد نظر در این زمینه نیز استفاده می شود و بهره برداری می گردد. کسانی که تمایل به خرید استخر پیش ساخته برزنتی پنجره دار 107*427 دارند تا یک محیط منحصر به فرد و بی نقص را ایجاد کنند می توانند آن را از نمایندگی پول اینتکس سفارش دهند.

نوعگرد
ظرفیت آب12756 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 5678 لیتر
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...