استخر پیش ساخته برزنتی 1*2*4 مدل Chevron

intex 26780np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,460,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی 1*2*4 مدل Chevron از سری استخر های پیش ساخته ای است که دارای پایه های یو شکل می باشد و می تواند استحکام زیادی را داشته باشد. در نتیجه محکم ترین و استوار ترین استخر های برزنتی دارای پایه های یو شکل با جنس آلومینیومی است که دارای قابلیت ضد زنگ زدگی و ضد پوسیدگی است و می تواند برای استفاده طولانی مدت افراد مد نظر قرار گیرد. استخر پیش ساخته برای ایجاد استخر های تفریحی و یا استخر پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار گیرد و به دلیل داشتن وسایل جانبی مناسب بهترین موقعیت ایجاد می گردد. نردبان که وسیله ای لازم و ضروری برای استفاده از استخر پیش ساخته است به صورت رایگان در کنار این محصول وجود دارد و به خریداران داده می شود تا بدون هر گونه مشکل به تفریحات و استفاده های خود از محصول بپردازند. این وسیله کاربردی دارای پمپ تصفیه آب فیلتری نیز می باشد که توانایی تمیز کردن آب داخل بدنه به صورت مداوم را دارد و در هر ساعت آب داخل بدنه را تمیز و عاری از آلودگی می کند.

 به همین خاطر است که در زمینه های مختلف کاربرد دارد و می توان از داشتن آن بهره مند شد. قابلیت نصب آسان و جمع آوری آسان این محصول وجود دارد و می توان در مکان های مختلف از آن استفاده کرد. فضای باز برای نصب این استخر پیش ساخته لازم است که به راحتی بتوان محصول را راه اندازی کرد و در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد. از این رو تفریحات مهیج تابستانی به وسیله این محصول به وجود می آید که برای تمامی رده های سنی و اعضای خانواده لازم و ضروری است و می توان از آن بهره مند شد. کسانی که قصد ایجاد استخر های تفریحی و یا استخر پرورش ماهی را دارند می توانند استخر پیش ساخته برزنتی 1*2*4 مدل Chevron را از فروشگاه پول اینتکس خریداری کنند و از آن بهره مند شوند.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6836 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی سه لایه
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...