استخر پیش ساخته برزنتی 5 متری با پمپ تصفیه 26356

intex 26356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
68,000,000
65,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی 5 متری با پمپ تصفیه 26356 سازگار و بزرگ است که تشکیل شده از بهترین متریال می باشد تا طول عمر و مقاومت زیادی از خود نشان دهد. استخر پیش ساخته به شکل مستطیلی شکل ساخته شده است که پایه های یو شکل و مقاوم دارد تا در برابر پوسیدگی و شکستگی مقاومت زیادی از خود نشان دهد. در نتیجه بهترین نمونه از محصولاتی می باشد که جهت ایجاد استخر های شخصی و خانوادگی مورد بهره برداری قرار می گیرد و می توان آن را در حیاط های بزرگ و باغ و ویلا نصب کرد. استخر پیش ساخته مد نظر بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی دارد که غیر قابل نشت و نفوذ می باشد و بدون هر گونه درز و شکاف است. به همین خاطر است که می تواند مورد استفاده طولانی مدت قرار گیرد و بهترین موقعیت را برای علاقه مندان رقم بزند. استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب نیز می باشد که از نوع شنی بوده است و قابلیت تمیز کردن آب داخل بدنه را دارد که کارکرد مداوم دارد و می تواند به راحتی آب را همواره تمیز نگه دارد.

 علاوه بر این موارد به جهت رفت و آمد آسان در داخل استخر پیش ساخته محصول دارای نردبان نیز می باشد تا به راحتی بتوان به داخل آن وارد شد و از آن خارج گردید و در نهایت بتوان از وجود آن لذت برد. تمامی مزیت های موجود در استخر پیش ساخته بیش تر از زمانی است که افراد استخر بتنی ایجاد می کنند و همچنین با پرداخت هزینه کم تر به دست می آید. با این شرایط خریدی به صرفه خواهید داشت که هم کیفیت بالا به دست می آید و هم می توان هزینه کم تری نیز پرداخت نمود. این محصول منحصر به فرد توانسته برای ایجاد استخر های خانوادگی انتخاب شود و یا در زمینه صنعت و کشاورزی کاربرد زیادی داشته باشد. خرید استخر پیش ساخته برزنتی 5 متری با پمپ تصفیه 26356 از فروشگاه پول اینتکس انجام می گیرد.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب17203 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...