استخر پیش ساخته بست وی برزنتی 4 متری

56598np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,270,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی برزنتی 4 متری یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط شرکت بست وی می باشد که با توجه به ابعاد و ویژگی هایی که دارد باعث شده تا گزینه ای ایده آل برای خرید و ثبت سفارش به شمار رود. اگر بخواهیم به صورت کامل و دقیق ویژگی های این محصول را مورد بررسی قرار دهیم در ابتدا باید اشاره کنیم که استخر پیش ساخته بست وی برزنتی 4 متری دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی است که از الیاف شمعی نیز در آن استفاده شده است. این مسئله سبب شده تا به بهترین شکل ممکن از نظر کیفیت شما یک محصول عالی را در اختیار داشته باشید و دیگر نگران افت کیفیت و یا آسیب های احتمالی بدنه این محصول نباشید.

دیگر مسئله ای که باید عنوان کنیم بحث در خصوص ویژگی های جانبی این محصول است. این استخر دارای زیرانداز و درپوش می باشد که وجود این دو باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید در حین نصب این استخر از این موارد استفاده کرده و یک فضای نرم و راحت را در کف استخر فراهم کنید. از درپوش این محصول هم می توانید در زمان هایی که قصد استفاده از این استخر را ندارید استفاده کرده و نگران کثیف شدن سطح آب به هیچ عنوان نباشید. مسئله مهم دیگر که باید به آن اشاره کنیم بهره مندی از نردبان پیش ساخته در کنار این محصول است که ورود و همین طور خروج از این استخر را برای تمام افراد کاری ساده و آسان کرده است.

استخر پیش ساخته بست وی برزنتی 4 متری

در کنار این موارد بهره مندی از دریچه تخلیه آب نیز از دیگر خصوصیات فوق العاده ای است که این استخر دارا می باشد. با توجه به این موارد حال شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به بهترین شکل ممکن دست به خرید و انتخاب این استخر پیش ساخته از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس زده و با کمترین قیمت ممکن سفارش این استخر را ثبت نمایید.

 نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، درپوش ، زیرانداز


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...