استخر پیش ساخته بست وی بیضی 56946

56946

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20,810,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی بیضی 56946 محصولی جدید و زیباست که کمپانی بست وی طبق معمول این محصول را همراه با ظاهری شیک و خاص روانه بازار نموده است. قطعا بحث طراحی یک محصول جزو مواردی است که شما باید به آن توجه ویژه داشته باشید و سعی کنید همواره محصولی را برای خرید خود انتخاب کنید که هم از نظر ظاهری و هم از نظر جنس و کیفیت توانسته از خود بهترین مورد را عرضه کند. در همین رابطه نیز این استخر پیش ساخته ظاهری بیضی شکل دارد که این مسئله سبب شده تا از نظر ساختار طراحی نسبت به اکثر استخرهای پیش ساخته متفاوت و متمایز باشد. بدنه اصلی این محصول نیز همان طور که در تصاویر این استخر پیش ساخته مشخص است دارای ساختاری است که با عنوان طرح چوب بیشتر شناخته می شود و با رنگی قهوه ای و زیبا شما می توانید این محصول زیبا را مشاهده کنید.

استخر پیش ساخته بست وی بیضی bestway 56946 | پول اینتکس

در کنار این نکته وجود یک طرح دایره ای زیبا در بخش میانی این محصول باعث شده تا فردی که درون این استخر قرار گرفته است بتواند بیرون را مشاهده کرده و هم چنین جلوه ای زیباتر را هم خلق کند که مزیت مهم طراحی این کالا در واقع به شمار خواهد رفت. هم چنین بر روی بدنه اصلی این استخر نیز می توانید برند شرکت بست وی را هم مشاهده کنید که باعث شده تا خیال مشتری از این نظر راحت باشد. دیگر خصوصیت این محصول وجود تجهیزات کامل این استخر است که دیگر شما نیاز به تهیه هیچ چیز دیگری نخواهید داشت. در واقع در کنار باکس بسته بندی این استخر پیش ساخته شما می توانید نردبان ، پمپ تصفیه آب شنی ، زیرانداز و درپوش را هم مشاهده کنید که باعث شده تا یک محصول کامل را در اختیار داشته باشید. تمامی این خصوصیات نشان از یک محصول فوق العاده دارد که فروشگاه پول اینتکس با قیمت ارزان استخر پیش ساخته را ارائه و عرضه کرده است.

خرید استخر پیش ساخته بست وی بیضی bestway 56946 | پول اینتکس

نوعگرد
طول488 سانتی متر
عرض305 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخرهای بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...