استخر پیش ساخته بست وی فریمی با پمپ تصفیه

56950

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی فریمی با پمپ تصفیه محصولی کامل و فوق العاده است که فروشگاه تخصصی استخر پیش ساخته پول اینتکس سعی کرده تا به تازگی و با در نظر گرفتن نیاز مشتریان این محصول را موجود کرده و به فروش برساند. در همین راستا در این بخش سعی خواهیم کرد که به صورت اختصاصی ویژگی های مهم این استخر پیش ساخته را در اختیار شما قرار دهیم تا با علم به ویژگی ها و خصوصیات این محصول بتوانید به بهترین شکل ممکن سفارش این استخر پیش ساخته را انجام دهید.

در وهله اول مهم ترین خصوصیت این استخر پیش ساخته بحث نوع طراحی بدنه و اجزای کناری این محصول است. شما می توانید مشاهده کنید که استخر پیش ساخته بست وی فریمی با پمپ تصفیه دارای یک طراحی گرد است که از اتصال و کنار هم قرار گرفتن فریم های مقاوم و محکم طراحی و تولید شده است. وجود این فریم ها در کنار هم باعث شده تا یک استخر پیش ساخته دیدنی را مشاهده نمایید که طراحی گرد و زیبایی را از خود به جای گذاشته است.

استخر پیش ساخته بست وی فریمی با پمپ تصفیه

مسئله مهم دیگر در خصوص این استخر پیش ساخته بحث ساختار پایه های این محصول است که از نوع فولاد ضد زنگ بوده و همین ویژگی باعث شده تا بدون نگرانی بتوانید از این استخر استفاده نمایید. علاوه بر این ها وزن ایده آل این محصول ، ابعاد و اندازه های مناسب این استخر و هم چنین بهره مندی از امکانات کاملی که این استخر دارد باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید این محصول را در سبد خرید خود قرار داده و سفارش این استخر را از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران با بهترین قیمت ممکن ثبت کنید.

نوعگرد
ظرفیت آب10220 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هافولاد
جنس بدنهpvc دولایه با الیاف پلی استر
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت نصب در مدت زمان کم
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...