استخر پیش ساخته بست وی فریمی قابل حمل

56404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,010,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی فریمی قابل حمل را هم باید بدون شک جزو محصولاتی در نظر گرفت که هم از نظر کیفیت و هم از نظر نوع طراحی توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به بهترین شکل ممکن جلب کند. نوع طراحی و ساختار این محصول به گونه ای است که مخاطب می تواند به بهترین شکل ممکن از فضای داخلی این استخر به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و با آسودگی خاطر به بازی و تفریح در محیط داخلی این استخر بپردازد. در همین رابطه شاید قبل از خرید نیاز باشد که یک سری از نکات مهم را در خصوص این استخر به صورت کامل بدانید پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

استخر پیش ساخته بست وی فریمی قابل حمل

در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این استخر دارای فضا و ساختاری مستطیلی است. ابعاد این استخر به گونه ای طراحی شده است که شما بتوانید به راحتی در فضای داخلی این محصول جا برای بازی ، تفریح و حتی موارد آب درمانی و ورزشی را هم در اختیار داشته باشید. هم چنین ارتفاع این استخر به گونه ای طراحی شده است که عموما هیچ گونه خطری خصوصا برای کودکان نخواهد داشت و با خیالی راحت می توانند در داخل این استخر قرار گرفته و نگران غرق شدن نباشید.

استخر پیش ساخته بست وی فریمی قابل حمل

دیگر ویژگی خوبی که این استخر فریمی بست وی در اختیار شما قرار می دهد بحث وزن این محصول است. همان طور که می دانید این استخر از بدنه ای با جنس برزنتی و هم چنین پایه های ضد زنگ طراحی شده است. با توجه به این موارد این استخر دارای وزن 87 کیلوگرمی خواهد بود. البته در کنار این استخر در جهت راحتی کار شما یک عدد DVD آموزشی هم قرار گرفته است که با مشاهده آن قادر خواهید بود به ساده ترین شکل ممکن این استخر را راه اندازی نموده و از آن استفاده کنید. با توجه به این موارد و با مطالعه ویژگی های این استخر درون بخش سایز و مشخصات می توانید با خصوصیات این استخر به صورت کامل آشنا شده و خرید خود را از طریق سایت فروشگاه اینتکس به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3300 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...