استخر پیش ساخته بست وی 4 متری حصیری

56721

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21,750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی 4 متری حصیری محصولی خاص با ظاهری دیدنی و جدید است که شرکت بست وی مثل همیشه با نبوغ خود سعی کرده تا این محصول دیدنی را تولید و روانه بازار های جهانی کند. قطعا مهم ترین نکته در خصوص این استخر بحث نوع ساختار و همین طور بدنه طرح دار این محصول است که در مقایسه با محصولات مشابهی که در بازار وجود دارد قطعا توانسته نیاز مشتریان را از حیث ظاهر زیبا برطرف سازد. در همین رابطه شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این استخر دارای طراحی حصیری شکل می باشد که از نظر ضخامت بدنه نیز قطعا سه برابر ضخیم تر از محصولات ساده و آبی رنگ تولیدات سال های قبل می باشد.

استخر پیش ساخته بست وی 4 متری حصیری

علاوه بر این ها ساختار این محصول مستطیلی شکل نیز می باشد که با توجه به ابعادی که دارد باعث شده تا فضایی ایده آل را در اختیار داشته باشید و بتوانید به صورت خانوادگی از امکانات کامل این محصول بهره مند شوید. هم چنین در کنار این استخر شما می توانید یک عدد نردبان را هم مشاهده کنید که قطعا برای رفت و آمد به داخل این محصول کاری آسان را در اختیار خواهید داشت. علاوه بر این ها بهره مندی از پمپ تصفیه آب هم یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های فوق العاده این استخر خواهد بود که قطعا باعث می شود به بهترین شکل ممکن بتوانید از این محصول کامل و ایده آل استفاده کنید. با توجه به این موارد هم اکنون امکان ثبت سفارش و خرید این استخر با قیمت عالی از طریق سایت فروشگاه اینتکس برای شما فراهم می باشد.

نوعتفریحی
ظرفیت آب6478 لیتر
طول404 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش -
زیرانداز -
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان - بسته تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...