استخر پیش ساخته بست وی 6 متری

5611r

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
46,270,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی 6 متری یکی از جدید ترین تولیدات شرکت بست وی می باشد که با طراحی و ساختاری نوین و جذاب روانه بازار شده است. اگر به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه می شوید که ظاهر این محصول به صورت بیضی بوده و به بهترین شکل ممکن تولید گردیده است. بدنه اصلی این محصول طرح دار بوده و با ساختاری شبیه به طرح چوب عرضه شده است که باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید دارند با خیالی راحت دست به انتخاب این محصول بزنند.

استخر پیش ساخته بست وی 6 متری

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که این ساختاری مقاوم ازپایه های آلومینیومی و بدنه برزنتی سه لایه دارد که باعث شده تا استحکام این محصول بسیار افزایش یابد. هم چنین در کنار این محصول پمپ تصفیه آب فیلتری ، نردبان ، درپوش و زیرانداز نیز وجود دارد که دیگر شما را از خرید و تهیه جداگانه این موارد هم بی نیاز کرده است. با توجه به این موارد شما حال می توانید با خیالی راحت خرید و ثبت سفارش این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با کمترین قیمت ممکن به ثبت رسانده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

نوعبیضی
ظرفیت آب20241 لیتر
طول610 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان - بسته تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...