استخر پیش ساخته بست وی 7 متری

5611t

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
50,060,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی 7 متری از دیگر محصولاتی است که هم از نظر ابعاد و هم از نظر ظاهر توانسته یک محصول دیدنی و عالی به شمار رود. ساختار این استخر پیش ساخته به این صورت است که بدنه این محصول دارای طراحی بسیار زیبا با بهره گیری از طرح چوب می باشد که با رنگ تیره تولید و عرضه شده است. شما می توانید مشاهده نمایید که این ظاهر زیبا در مقایسه با استخر هایی با طراحی ساده قطعا جذابیت این استخر را دو چندان کرده است. هم چنین باید عنوان کنیم که در بخش های کناری این محصول نیز می توانید پایه های این استخر را هم مشاهده کنید که با ساختاری از نوع آلومینیومی طراحی شده و سبب شده تا یک کالای مقاوم و با کیفیت را خریداری نمایید.

استخر پیش ساخته بست وی 7 متری

در کنار بخش اصلی بدنه و همین طور پایه های این محصول باید اشاره داشته باشیم که این استخر دارای تجهیزات کامل نیز می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که در کنار این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری ، درپوش ، زیرانداز و هم چنین نردبان وجود دارد که تمامی این موارد باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت دست به خرید و انتخاب این محصول زده و از در اختیار داشتن این کالا لذت ببرید. هم چنین راه اندازی این محصول نیز مقداری زمان بر خواهد بود و این استخر در یک باکس بسته بندی بزرگ عرضه می شود که تمام تجهیزات این استخر درون این باکس قرار گرفته است. با در نظر گرفتن این موارد هم اکنون امکان ثبت سفارش این استخر پیش ساخته از سایت فروشگاه اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

نوعبیضی
ظرفیت آب25000 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان - بسته تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...