استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس 26716

26716

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,960,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس 26716 یکی دیگر از بادوام ترین انواع استخر پیش ساخته و فریمی بوده که برای استفاده در فضای باز و در داخل باغ و ویلا با طول عمر بالا و ساختاری پرتابل طراحی و با قیمتی مناسب توسط نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس به بازار عرضه می شود. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته کاملا گرد بوده که از دو قیمت مخزن اصلی استخر و سازه های نگهدارنده تشکیل شده است. این سازه های ساختار اصلی این محصول را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه داشته و با رعایت یک فاصله یکسان تمامی محیط اطراف استخر پیش ساخته را در بر می گیرند. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته در بخش نمای خارجی طوسی رنگ بوده اما بخش داخلی آن ترکیبی از رنگ های آبی و سفید داشته و با مدل کاشی کاری طراحی شده که به زیبایی محصول می افزاید.

استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس intex 26716 ارزان | استخر اینتکسدر داخل بسته بندی این استخر پیش ساخته یک عدد نردبان برای تردد ساده به بخش مخزن محصول و همچنین یک عدد پمپ تصفیه آبی فیلتری وجود داشته تا با استفاده از پمپ تصفیه آب از تعداد دفعات مورد نیاز برای تعویض آب داخل مخزن بکاهید و در مصرف آب صرفه جویی چشم گیری داشته باشید. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته نیز از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی سه لایه طراحی و تولید شده که طول عمر بالایی داشته و کاملا سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی و دماخای مختلف آب است. اگر شما نیز قصد خرید استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس 26716 را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

فروش استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس intex 26716 | استخر اینتکس

 نوعگرد
ظرفيت آب9150 ليتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع99 سانتی متر
جنس پايه هاآلومينيومی
جنس بدنهبرزنتی و PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هانصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
برای باغ و ویلا و حیاط
مناسب نفریحات آبی و پرورش ماهی
اقلام همراهدفترچه راهنما ، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...