استخر پیش ساخته سایز کوچک بست وی 5612g

5612g

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,320,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته سایز کوچک بست وی 5612g یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع استخر پیش ساخته گرد بوده که در ابعاد کوچک با ساختاری مقاوم در سال 2022 توسط کارخانه بست وی طراحی و به بازار معرفی شده است. این استخر پیش ساخته ساختاری فریمی داشته و از دو بخش بدنه اصلی و سازه های نگهدارنده تشکیل می شود. تمامی این سازه ها به رعایت فاصله یکسان محیط اطراف بدنه اصلی را در بر گرفته و موقعیت محصول را بر روی سطح زمین تثبیت خواهد کرد. از سوی دیگر بخش انتهایی میله های بدنه مجهز به پلاستیک نگهدارنده بوده تا در زمان استفاده محصول یاد شده در جای خود ثابت باقی بماند.

استخر پیش ساخته سایز کوچک بست وی bestway 5612g | پول اینتکس این استخر پیش ساخته بر روی بدنه خود دارای یک دریچه تخلیه آب بوده و همچنین دو دریچه دیگر نیز داشته تا بتوانید در صورت نیاز پمپ تصفیه آب استخر را به صورت مجزا تهیه و بر روی بدنه نصب کنید. نمامی خارجی این استخر پیش ساخته طراحی فانتزی با رنگبندی شادی داشته تا مورد استقبال تمامی سنین واقع گردد. طول عمر بالای بدنه این استخر فریمی به دلیل جنس بدنه برزنتی سه لایه و سازه های آلومینیومی که داشته تضمین شده بوده و شما می توانید استخر پیش ساخته سایز کوچک بست وی 5612g را در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده راه اندازی کرده و لذت ببرید. برای خرید استخر پیش ساخته سایز کوچک بست وی 5612g می توانید به فروشگاه استخر اینتکس مراجعه نمایید.

استخر پیش ساخته سایز کوچک بست وی bestway 5612g | پول اینتکس

نوعگرد
ظرقیت آب3221 لیتر
قطر274 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...